Yemekteyiz Mardin yarışmacıları

Yemekteyiz 38. Hafta’da Mardin ilimizde olacak.Mardin yarışmacıları aşağıda;

  • ZELAL TELLİOĞLU
  • NECMETTİN AKTAY 
  • SEVAL BİNGÜL
  • FLORANS ORUNDAŞ
  • CANAN UNCU
About these ads

128 Yorum »

  1. yonca said

    florans :D
    bu yemekteyiz mardin harbi çok güzel oldu ya :)

    • zek said

      Merhaba Yonca Hanim,
      Programi devamli izliyorum.Mardin cok guzel bir yer ve yemekleri guzel.Yurtdisindan yaziyorum.Selamlar…

  2. nazli said

    slm hepinize bsarilar dilrim ,bende mardinliyim mardinimizi iyi tanitin güzel seyler yapin kültürümüzü öne cikarin slm.

  3. nazli said

    daha iyi olabilir mardinliyim

  4. ABDULLAH KARABOĞA said

    ORTAOKUL VE LİSE OKUL ARKADAŞIM SEVAL BİNGÜLE BAŞARILAR DİLERIM

  5. ayşe said

    mardin bölümleri çok güzel ama florosans hanım herşeyi biliyormuş tavırıyla bana göre programı bozuyor necmettin beyin herşeye rağmen bu yarışmaya katılmasını taktir ediyorum florosan HANIM ONUN YARIŞMAYA KATILMASINI BİLE ELEŞTİRDİ UMARIM NECMETTİN BEY KAZANIR

  6. LEYLA said

    merhaba ben bu programa bayıldım çok güzeldi necmettin beyin floransa gibi bir kadına karşı sabrından dolayı kutluyorum

    • zek said

      Size bu konuda katiliyorum.Selamlar…

  7. murat yiğit said

    mardin kültürü ve türkiye cumhuriyeti topraklarında yapılan bu yarışmada adı yabancı ve hangi kültüre belli olduğu belirsiz olan florans hanımın Atatürk hakkında yaptığı yorumların aslı yoktur.Atatürkün b kadınlar için mardine geldiği sözcüğünü söyleyen bir eğitimcinin sadece maaşlı bir provakakörden başka biri değildir.Bıraksın yemeği ve ordaki gariban bir adamı yerin dibine sokup çıkarmayı öncelikle vatanın kurtarıcısı baş kumandana saygıyı sonrada oraya medeni cesaret gösterip katılan neccmettin akaya alkış tutması gerekmektedir.Kendisi şiddetle kınıyor halkımızın bu kişiye itibar etmemesini canı gönülden diliyoruz.

    • DERYA said

      Murat beye candan katılıyorum.Haline bakmadan Necmettin beyi aşağılaması kendini ortaya koyuyor.Protesto ediyoruz.

    • mehmet hançer said

      amma yaptınız ha ne dedi ki şimdi bu kadar ateş püskürülecek.

      İyi ki Atatürk’ün özel hayatını okuduk. Ayrıca süryani kültürünü iyi bir araştırın, bilmeden de bu kadar pervasızca eleştirmeyin. Evet bu kadın çok gıcık bir kadın çok konuşuyor ve ekseriyetle de abartılı ve tutarsız konuşuyor, ama bu bu kadının mensup olduğu grubu veya milleti, kültürü bu kadar önyargılı şekilde eleştrirmenizi gerektirmez.

      • caner said

        Ne varmış Atatürkün özel hayatında.Biz Atatürkü de Süryani kültürünü de iyi biliyoruz.Hiç pervasız eleştirmiyoruz.Asıl temsilcileri olarak çıkardıkları yarışmacıyıincelesinler,sonra bizim ön yargılı olup olmadığımıza karar versinler.Bize ön yargılı değil sabırlı denir.Resmen bizimkileri küçümsedi alay dalga geçti.Bizim mensup olduğumuz gurubu milleti densizin biri yetmiş milyonun önünde harcasın .Biz nedir bu deyince siz susun deyin.Yettiniz artık.Temsilciniz örneğinizdir.Parçadan bütüne varılır.

      • Hakan said

        Mehmet Bey,sizlere karşı biz aynı tavrı takınsaydık şimdi avaz avaz bağırıyor,hak arıyor olurdunuz.Bize gelince aman canım oluyor nedense.Kadının tavrına tarzına bakın.Çene bir karış havada yukarıdan bakıyor.Millet aptal cahil o bilmiş öğretiyor.Tarih onun,kültür onun..Herkes cahil cühela.Siz de savunduğunuza göre durum kasıtlı.Necmettine alayı bittide şimdi dili Atatürkemi uzandı.Sizde özelini okuduk diye ti geçiyorsunuz.Hiç haksız değiliz.sizin görünmeyeninizi gördük.Kaynıyor.

      • yasemin said

        bugün başımıza ne geldiyse bu yüzden geldi!tarihimizi ve değerlerimizi savunamamaktan….gösterilen iyi niyet iyilik olarak değil hep hakaret olarak dönüyor maalesef..florans denen şahsı kınıyorum…NECMETTİN BEY’i sabrından dolayı tebrik ediyorum….

    • murat yiğit said

      azınlıklar zaten kendilerine dil uzatılınca bağırırlar.Bakın orda Atatürk için yapılan pervasız konuşma için canıl yayında özür bekliyoruz.Aksi taktirde bu programın kayıtları ile savcılığa Atatürke hakaretten derneğimiz adına suç duyurusunda bulunacağız Florans hanım takipçisiyiz.uslubuna ve ülkemiz içindeki kendi kültüründen hariç diğer din dil ve ırklara saygı göstermek zorundadır.Kendisinin öcelikle bir TÜRK OLDUĞUNU HATIRLATIR SONRA ALT KİMLİK OLARAK SÜRYANİ LİĞİ ÖN PLANA ÇIKARMALAIDIR.Bu kişinin programa çıkması mardin adına bir şanssızlık ve talihsizliktir.

    • cangema said

      Atatürk ‘e dil uzatan Seval Hanım değil miydi? Densiz işte, Atatürk ‘ü tanır mı acaba? tanısaydı adını besmeleyle salavatla anardı.Orada car car konuşma özgürlüğüne kim kavuşturdu? kara çarşaflardan kurtulup cıscıbıldak giyinebilmeni kime borçlusun?

  8. elitjigolohizmetleri said

    mardine gitmiştim inş yine gitme şansı bulurum

    • deniz said

      Mardin ziyaretimde çercüş konağında ne değişik ne güzel yemekler yedik.Bu çok bilen hanım neden bu yemekleri yapmadı.Keşke hakiki bilen birileri katılsaydı.Oranın yönetici iz tvde bir iki yapmıştı.Mükemmeldi.Bu yemekler çok sıradan.Mardinli bir teyzemiz var.Kesinlikle o içli köftemsi(adını hatırlayamadım)kitel raha mıydı neyse yumurta konmaz dedi.Çorbanın adı da keldani değil lebenniymiş.Usul dahil herşeyi sade havaydı hanımın.Teyze öyle dedi.Ceçüş konağına selam.Eminim en çok onlar kızmıştır.

  9. ben necat kürker

    ben florans hanımdan memnun değilim ben bir müslüman olarak mardinde din ayrımcılığı yapması ve ben dünkü yarışmayı özel olarak uçağımdan ankarada izledim florans hanımın necmettin aktaya yaptığı çok terbiyesizceydi ve onu kınıp bir süryani olarak müslümana eziyet edip herşeyi sorması çok terbiyesizcedirve necmettin beyin haline çok üzldüm adam okul okumadan onca yemekleri ünlü bir modacının evinde yapması çok terbiyesizceydi onu kınıp yüzüne tükürüyor

  10. DERYA said

    Mardini çok beğendim.Ama bu kişiler özellikle hanımlar orayı temsil edemiyor.

  11. seval said

    yemekteyiz mardini hiç beğenmedim herkes birbirinden kıskanıyor herkes bilmişlik taslıyor biride mardin kültürü hakında bişey bilse kültürü sıfır olanları koymuşlar o programa iğrenç olmuş yani :))))))))))))))))))))

  12. Çağdaş said

    Florans hanım kasıtlı olarak oraya konmuşsa yapimcıları,şahsi olarak yapıyorsa kendini kınıyorum.Necmettin beyi oraya çıkartıp milletin önünde alay ettiren zihniyete yazıklar olsun.Kadın burnunu havaya dikti,makinalı tüfek gibi lafazanlığa başladı.Tavrı aşagılayıcı ve alaycıydı.Ben yurdum insanını küçümseyen bu azınlıkları kınıyorum.Sanki hususi bunu sergilemeye gelmiş.Etin mühüründen oluşan kimyaslı mesele yapan.kullandığı kozmetik ve rek açıcı saç boyasından aldığı zararı önce düşünsün.Eseas türkiyeye zararlı olan bu zihniyet.Atatürke bile dil uzattı.

  13. GökSu said

    Bende Florans ve Zelal hanimi tavirlarindan dolayi hic sevmedim…

    “Menüleri zor ve güzel oldugu halde”
    dün, Florans hanim, Necmettin beyi ve bügünde
    ikisi birlik olup Seval hanimi cok elestirdiler,
    2 gündür acaip sinir oldum..
    Favorim ba$ta Necmettin bey olmak $artiyla, birde Seval hanimdir…

    Ayrica, Necmettin beye, modaci Cemil ipekci bey,
    $irin evini acmasini cok dogal ve güzel buldum cünkü Necmettin beyin durumu iyi olmadigindan, evide misafirlere karsi musait degildi diye düsünüyorum..
    Yardim etme amaci ile destek oldugu icin Celil beyi kutluyorum..

    • gülaygül said

      göksu hanım, şekerim ne oldu şu hep yorum yaptığımız blok heklendi falanmı, ben oraya ulaşamıyorum…

      • Admin said

        Dİğer bloğumuz bir yarışmacının yorumlardan rahatsız olması nedeniyle kapattırılmıştır.

      • KADİR said

        Televizyonda ünlü bir hakem başından geçen bir anısını anlatmıştı.Bir arkadaşına ziyarete giderken apartmanın kapıcısının oğlu malum …. sözü hakeme söylemiş.hakem sinirlenmiş bu kadarcık çocuğadamı öğrettiler diye şikayetçi olmuş.Kapıcı demişki:abi herkesin dediği şeyi bu çocuk deyincemi suç oldu.Bloğumuzada öyle olmuş.

  14. ezra tan said

    oyummm necmettin abi
    florans siz bizi kanser ettinizzz yazacak bulamiyomm
    cahill sin abla cokk komik hale dustunnn

  15. yusuf said

    ya bn bişi sorcam şuanda puan durumu ne?son programı izleyemedimde.

  16. 4 gözle mardin yemekteyiz programını bekliyordum dumura uğradım dehşetle izliyorum. adana programından sonra 2.facia program. güveç ve bulguru kimse bilmiyor sanki okadar çok yemek çeşidi var onlar bulguru ve güveci tutturmuş.onun tartışmasını yapıyorlar nerde bizim çeşitler dünyada bu kadar yemek çeşidi anca mardinde var ama bulgur ve güveci izliyoruz.florans hanım çok ukala herkese tepeden bakıyor sen kıtelraha yı bir tek kendin yaptığını sanıyorsun onu bilmeyen yoksakat halinle yerine otursaydın başkasının hakkını aldındilerim birinci olmassın hele zelal hanımın oluyo gidio yapıo sözleri beni çileden çıkardı kendini kasma bu kadar şiven gene belli ediyor seni kırılıcan neredeyse canan kadar yürekli ol . seval hanımı destekliyorum elinden geleni yaptı. necmettin bey habire yutuyor beğenmiyor,yorumda yapmıyor,sadece beğenmedim olmadı deyip duruyor ayyyyyyy,seval ve canan hanım hariç,diğerleri rezil bence .fiyasko florans:)))

  17. fb_kanaryam said

    floransmıdır yoksa ampülmü nasıl bi qarı lan o neco nun yerinde ben olsam döve döve mardin kapı şen oluru söletirim o qarıya

    • nezir taş said

      Florans hanıma haksızlık etme bütün gücüyle çabaladı şehrini tanıttı daha ne yapsın bira gizem belkide dikkati çekmek içindi herkes şehrini bir şekilde tanıtıyor

      • didem said

        En kötü şekilde tanıttı.Mardinli süryaniler böyle alaycı,ukala,burnu havadamıdır.

  18. zek said

    Ben florans hanimdan hic memnun degilim.Kendisini cok bilmis olarak goruyor.Cok ve gereksiz elestiriler yapiyor.Zeval hanimi,Seval hanimi ve Necmettin bey iyi bir sekilde yemek hazirladilar.Zeval hanim iyi yemek hazirladi ve florans hanim gereksiz elestriler yapti.
    Selamlar Zeki.

  19. florans hanım , her gittiğin eve büyük efsane şahmaranın resmini götürüyorsun hani uğur getiriyordu,bak kırdın kıçını seni koruyamadı şahmaran bile sana uyuz olmuş.

    • SÜREYYA KARAKURT said

      KARDEŞİM İŞTE TESPİT BUDUR!

      • süreyyacığım ben selma akson işte tespit budur derken benim yazdıklarım için cevaben yazdıysan saool yazmadıysan yine saool canım slm

    • yasemin said

      SÜPEEEERSİN SELMA..

    • Teyzos said

      ayy ha yasayasin selma ..valla aynen size katiliyorum..kendini fasulye gibi nimetten sayiyiyor bu kadin..fasulye kadar olsa bari..1 tabak fasulye bile hem sebze;hem tahil,hem de et yani protein yerine geçer.;faydali birsey yani.;ama florans hanimin etrafina bütün dglari ben yarattim edasiyla yükseklerden bakmaktan baska birsey yaptigi yok…Kendi camiasinin bile yüzkarasi ..necmettin beyi okadar hakir görüyor,onu okadar asagiliyor,hor görüyor ki bu hiç bir din ve kültürde kabul edilebilir birsey degil..48 yasina gelmis ama insan olamamis .çok yazik.;Yok ayrani nereden aldin,niye ordan almadin,nereye gittin alisverise falan fisman.;yaa sana ne.;seni ilgilendirirmi.;sana mi sorcak nereyegidip,nerden alip almiyacagini..kendini övüp duruyor habire.;hosgörülü olmasi gerekmezmi hele bir egitimci olarak ,toplumda belli bir görevi, örnek olmasi açisindn….o zaten Necmettin beyin o yarismaya katilmasini hazmedemedi bir türlü..Kendisini onunla ayni programda yakistiramadi..Ama o Türkiyede ,Türklerin hos görülügü sayesinde o mevkide ve o Yörede oturmuyormu? Ha bire tarih dersi veriyor..Yemekteyiz programinda oldugunu unutuyor..üstelik kendini fasulye gibi nimetten sandigi için de sözüm ona beli agridigi için yardimci olarak yegenini getirtiyor..Yegeni kendine ha bire yag çeksin iltifat etsin göklere çikarsin diye getirtmis..kameralara oynuyor resmen..Ne belinde ne de bir yerinde birsey var..Zaten masada da konusurken anlatti evinde yemege misafir agirladiginda en az 10 kisi yardim edermis.;öyle bir de hava ata ata anlatisi vardi ki baya bi sistim yani..koskoca dünyaca ün yapmis Modaci Cemil ipek bey bile mardinin ho$gôrülü bir yer oldugu için ve de orada yüzyillardir hertürlü kültürden,dinden,dilden insanlarin bir arada karde$çe yasadigi için oraya gitmekten hatta oradan ev alip yerlesmesi açisindan bile gurur duyarak anlattigi Mardine deger verdigi ve de necmettin beye evini açip destek oldugu için kendisini ben de kutluyorum..Ve bilhassa Cemil bey Necmettin beye Tembih etti,sakin ha istanbulda-izmirde insanlar nasil sofra kurar,yer içer sofra kurar diye düsünmiyceeksin..Mardinde mardin halki nasil yasiyor ,nasi l bir sofrada yemek hazirliyor ve yemek yiyorsa,misafir agirliyorsa aynen öyle yapicaksin..ayni kendi evinde ki gibi yap diye tembih etti..Ben de GAP turuna gitmistim ve gittigimiz heryerde yer sofrasinda yedik yemekleri,ve de gerçekten gittigimiz her yerde çok misafir perver karsilandik..Tadi damagimda kaldi o insanlar,yemekleri sicak kanli sevgi dolu insanlar..Allah ne verdiyse paylastilar bizimle..Ama Florans hanim yer sofrasini hakir gördü..Dogma büyüme Mardinliyim diyor birde..Yaziklar olsun ..Necmettin beye 3.Cü sinif insan muamelesi yapti ve necmettin beyin de böyle yurt içi ve yurt disi herkesin izledigi bir programa katilmasini hazmedemedi..Kendi asil yüzünü göstermis oldu..Maskesi ozaman düstü iste..Bence bir egitimciye hiç yakismayan seyler bunlar.;ayip çok ayip..Necmettin beye kah necmettin abi kah necmettin bey diye hitab edisi yokmu..kendi kendisiyle çeliski içinde yani.;Kaldi ki kendisi 48 yasinda,Necmettin bey ise 40 yasindaa..zaten iki kelimeyi bir araya getirip de dogru dürüst bir cümle de kuramiyor..Kendisi de Türkçe kurslarina katilsa çok iyi olur bence..Dogma büyüme Mardinli demeye bin sahit ister.;düzgün türkçe konusan birtek seval hanim var. Zelal hanim da çok “yaa’li “yooo”lu konusuyor,ama kamufule edemiyor sivesiniyine de..bak kimsenin gözünden nasil da kaçmiyor..Kaç kisi farketmis.. Seyirci herseyi çok iyi görüyor aptal degil,hele hele cahil hiç degil..gereken kisilere oylar ile gereken cevap verilecektir nasil olsa..Florans hanim önce kendisine bir baksin.nasil konustugunu kayda alip dinlesin..Zaten okadar kürekleri aheste çekercesine konusuyor ki.;agzindan bir cümle çikana dek mevsimler degisçek nerdeyse.çok bayiyiyor insani…Sahmarani bile çileden çikarmis bak o nasil bir oyun oynamis en sonunda :))))..Ayy amma daa doluymusum valla..Zaten geçtigimiz haftaki oguz beye de yeteri kadar sismistim,bir de bu florans hanim tuz biber oldu…fazla geldi..Helal olsun Necmettin beye..egitim alamamis ama hayat fakültesi okuyor adam.ve medeni cesareti ve insanlara karsi saygili ve mütavazi olmassini biliyor.;ve çocuklarinin egitimine önem veriyor eger seval hanim olamazsa Necmettin bey kazansin diyorum..Ve de öyle olacak bence…GAP turuna gittigimizde orada bir medreseyide gezmistik..koskoca konak gibi binalarin odalarinin kapilarinin çok alçak olusu dikkatimi çekmisti..allah allah ozamaanlar insanlar çok mu cüceydiler diye sormadan edemedim.halbuki tarihte hepsi iri yari Gösterisli olarak okurduk..ama aslini ögrenince çok duygulandim..medreseye okuyup alim olmak için gelenler önce egilmesini,insan olmayi,alçak gönüllü,mütevazi olmayi ögrensinler diye kapilar alçak yapilirmis.;Ne kadar güzel , ince ve anlamli bir düsünce.. AMaaa anlayana tabii..ne demisler..anlayana saz,anlamayana davul zurna bile az..

      • didem said

        Estel-canan-miracle -teyzoş-nevin ve bilumum diğer isimler…Burayıdamı buldun.Kurban olayım kısa kes.İki dakikada atlıyoruz.

  20. zelal said

    yav şu yarışmacıların hiçbiri mardin kültürü hakkında hiç birşey bilmiyorlar sadece para peşinde koşuyorlar paracılar bir mardinli olarak utanıyorum valla billa
    herkes birbiri ile alay ediyor sanki bişey biliyorlarmış gibi birbirerini eleştiriyorlar çok saçma ve mardine yakışmaya tavırlar sergiliyorlar bence mardini çooooooooooooooooooooooooooooooook kötü tanıtıyorlar yabancılar daha güzel tanıtıyor mardinimiz

  21. zelal said

    ya arkadaşlar size soruyorum sizce mardini nasıl tanıtıyor bu kişiler bence iğrenç sizce ?????????????????????????????* cevaplarınızı bekliyorum lütfen………..

    • sonbahar said

      katılıyoruummmmmmm mardin ve mardinli bumu?

  22. murat yiğit said

    bu arada florans hanım etin üstündeki mühüre ve bir çok şeye ben sağlıklı şeyler yerim zehirlenirim derken mizefairlerinin önüne plastik şişe koyması tam bir takiyedir.bu kişiliği kaale almamakla birlikte yerinde olsam ülke sınırlarını terk eder suriyede suryani kiliselerinden birine yerleşmesini dilerim yıoksa bu utançla fazla yaşamaz.

    • MURATHAN said

      Kimyasal toksinler sadece ağızdan girecek sanan cahil.O saç boyanın ve kıpkırmızı sürdüğü boyaların toksini etteki mühürün kaç katı cahilim.Sen zehire alışıksın.Bir şey olmaz.

  23. necmettin said

    zelal hanımla florans hanım hiç doğal değiller. Favorim Necmettin abi .bitanesin necmettin abi gülmekten kırılıoz sayende.

    • nezir taş said

      İnsanlara acıyarak hak verilmez ben herkesin necmettin beye acındığı için yapılıyor sanırım üzgünüm söz doğrudan yana olsun
      hakkeden kazansın

  24. zeynep said

    florans herkese canım benim bu ne

  25. fb_kanaryam said

    ben mardinli deilim ama mardinli çok arkadaşım var bunlar mardinin adını kirletiyor(mardinde binlerce yıl ayrı dinden ırkdan insanlar bir arada kardeşce yaşamışlar şu yarışmada 5 kişi birbirini cekemiyor)nerde mardini kötü tanıtacak insan varsa seçmece bulup koymuşlar yarışmaya yemek yerine birbirlerini yiyorlar ben mersin oturuyorum vede kınıyorum flörasan:) hanım başta olmak üzere hepsini kınıyorum yuhh olsun size bee…!!!!

    • oğulcan said

      Ben mardinde yaşadım.Göründüğü söylendiği gibi değil.İçten alttan bu ayırımcılık var.Gariban olursan hiyerarşiye dönüyor.Sadece beraberken idare etmeyi öğrenmişler.O da zaruretten.Güç kendilerinde olsa kattiyen aynı olmazdı.

      • didem said

        Çok doğru.Florans bunu aleni sergiledi.

  26. fb_kanaryam said

    .sanki bana mardin kültürüyle yetişmemişde ingiltere kraliyet kültürüyle yetişmiş yer sofrası nedir bilmeyiz bizim kültürümüzde yok diyor yer yok olasın inşallah..insanların gözlerine baka baka yalan sölüyor.(mersinden saygılar arkadaşlar oylar necmettine sevdim necoyu))))

    • nezir taş said

      necmettin beye acıyarak puan verilmez ne bu ağlama duvarımı seval e de kızdım hani aynı şehirde yaşayan bayanlara kızgınım daha nazik olun lütfen

      • didem said

        Ya kime verilir.İnsanları aşağılıyan küçümseyen ukalayamı.

  27. halkbilim said

    dinler ve diller sehri olan mardin; mardin tarihine kara leke olarak gecen bilge koyu olayindan sonra mardin uzerindeki imaj nasil duzelir diye dusunuyordum. yemekteyiz programi sayesinde hepinizi ayakta alkisliyorum. (icine ettiniz) mardin in ve mardin kulturunun… hani herkes kardesce yasiyordu mardin de, sofrada hepiniz dusman kesildiniz. elemanlari muzeden mi buldunuz . hea dogru edison un yegeni ukala floransa mi lutfahansa sen artuklulardan kalmsin merak etme sen muzayedenin en eski parcasisin…

    • oğulcan said

      Bilmişliğini ilan etmek isterken var olan her şeyi tüketti.Aslında özgün yemekler yaptı.İnsanların nefretini özellikle alınca yaptıkları görünmedi.

    • nezir taş said

      sonuç başta söylediklerinize söylediğinize uymuyor
      Florans hanıma haksızlık ediyorsunuz galiba
      bende MArdinliyim
      cesarei için onu kutluyorum
      Mardin e gidersem onu bulup kutlayacağım ikramı ve sabrı için kutluyorum

      • Nusret Taş said

        Size katılıyorum İlimizin güzel rengi bunlar

      • Hakan said

        Yahu kadın sabırlarımızı çatlattı,daha sabırlı diyorsunuz.Onun gibi bir iki kişi sizler mardinde varsanız biz kaçalım Mardinden.

      • FATİH said

        Alın renginizi de boyayın birbirinizi.Rezil oldunuz daha da konuşuyorsunuz.Çenesi havada cır cır bumu yani renginiz.

      • yasemin said

        öğrencisiniz galiba! kutlanacak nesi var ?ukalalık cesaretmi oldu?

      • NİLAY said

        slmlar arkadaşlar hepiniz florans hanımı topa tuttunuz ama atatürkün mardine kadınlar için geldiğini seval hanım söyledi.Ayrıca florans hanım gerçek bir misafir perverlik yaptı ve hiç kimseyi kırmadı ama öbür arkadaşların misafirlerine tavırlarını dikkatli izlemenizi tavsiye ediyorum.Ben bir yarışmacı olsaydım neconun evindeki sofradan yemek yemeden kalkardım çünkü yemekleri servis yapmamakla birlikte kafalarına geçiriyordu nerdeyse.Hem necmettin bey konuşamıyor değil maşallah hesabına gelince bülbül gibiydi.Eğer sms sonucu florans birinci olmazsa bu yarışmada haksızlık var demektir.Çünkü seval hanımın floransa sadece süryaniler oy gönderir lafı yahudi hahamlar tarafından bile hiç hoş karşılanmadı.Mardinli olarak hepinizi özünüzle bütünleşmeye davet ediyorum
        Biz süryani ermeni ve yezidilerle büyüdük nerde dinlerin ve dillerin medeniyetlerin bir bütün olarak yaşadığı MARDİN!

      • Hakan said

        Nilay Hanım demek hahamlar bile kızdı bize..Vah vah vah ne yapacağız şimdi.Bizi hoş karşılamadılar haa…Biz bunun altından kalkamayız artık.topyekün bittik.Nilay hanım etme eyleme affetsinler bizi.Sen büyüksün araya giriver.İkinci Filistin olmayalım.

    • caner said

      Hala Mardinin esas sahibi sanıyor milletini.Onun için diğerlerini küçümsüyor.

  28. Tuba Aydın said

    Büyük kompleks içinde.Bunu bastırmak için saçmaladı da saçmaladı.tek sebeb bu.

  29. ayşegül said

    Arkadaşlar sizlere hiç katılmıyorum. Özelliklede tarihi bilmeyen ama her seferinde tarihimiz bu şu diyenler ve burda özellikle murat yiğit bey’e söylüyorum. Bence çok güzel tanıtıyorlar . Mardinin gerçek yüzleri bunlar inanmak istemezsenizde renklerimiz bu. Florans hanım harika. Çok kültürlü, hoşgörülü bir hanımefendi. Ve yerinde eleştiriler yapıyor. Yemek konusunda uzman olunca bunları söyleme gereği duyuyor. Kendisini kutluyorum.

    • didem said

      Ne kültürü,ne hoşgörüsü,ne harikası…Dalgamı geçiyorsun.Siz hiç görmedinizse bizi demi görmedi sanıyorsunuz.O eleştirmiyor damara basıyor.Eleştiri saygınlık ister.Derdi başka.Yaptığını onlar yapsaydı ortalığı yıkardınız.Hususi proğramlanmış yapıyor.İşte kardeşlik medeniyetler arası ittifak.Birisi laf söylesinde suçlu bulayım diye deşiyor oyuyor.Dur bakalım sonunu…Oyun düzen bu..

  30. ayşegül said

    florans hanımın ismini bile telafuz edemediniz.. inanamıyorum ya.. ve biz kültürler beşiği mardinliyiz diyorsunuz kusura bakmayın ama geçmişinizi araştırmalısınız. Florans hanım hoşgörünüze anlayışınıza mükemmel yemek damağınıza hakikaten bayıldım. Mükemmel birisiniz. Bence dediğiniz gibi gerçek mardinlisiniz.

    • Hakan said

      Yani Mardinli bumu..Bizde mardini bir şey sanırdık….Onun kültürünede bilgisinede hoş görüsünede,yemek damağınada????,mükemmelliğinede,Sanada…….Tuhhhh olsun…

    • Yurdanur Akseli said

      İnandıysam arap olayım…

  31. ayşegül said

    yemekteyiz programı mardin yemeklerini tanıtan bir program değil herhalde:( sanki olay farklı bir yöne çekiliyor. Gerçekçi olmalıyız farklı harika lezzetler sundu florans hanım, ayrıca çok emek ve beceri gerektiren biri menü seçmiş haksızlık etmiyelim. Şahsen ben yapamazsam da yapanı takdir etmeliyim o zaman kendimi aşmış objektif olduğumu söyleyebilirim. Ankara’dan sevgiler..

  32. ece said

    arkadaşlar bu kadar ağır konuşmak doğru değil.bu bir yarışma bütün illerde eleştiriler oldu sadece mardinde değil.mardinin sadece terörle katliamla anılmasını hiçbirimiz istemiyoruz .ben çok eğleniyorum yemeklerini müziklerini danslarını izlerken keşke hep bu yönü ön plana çıkarılsa.en azından gülüyoruz ve güzel şeyler düşünüyoruz. önyargıları silmek adına güzel bir fırsat.destek olalım.yıkıcı değil yapıcı olalım…

    • Yurdanur Akseli said

      Biz de isterdik ama yarışmacılara bakın.Zorla izleyiciyi tahrik ediyorlar.Bumu Mardinli.Alın sizin olsun .Hiç sevemedik.Sevdirmemek için didindi.

  33. cangema said

    Dört Arap bir Süryani var ama burada baskın bir etnik grup da kürtler..
    Bir iki tane Kürt yarışmacı da olabilirdi.En iyi temsil edenler Necmettin bey,özel bir çabası yok gerçi doğallığıyla sempati topluyor.Florans hanım ise her ne kadar itici bulunsa da mardinde sayıları çok az olan köklü bir medeniyeti savaşırcasına savunuyor aşırı bilgi yüklemesi yapmak adına da itici duruma düşüyor.Diğer yarışmacılar bu kadar bilgiyi kaldıramıyor.Canan çok hanımefendi bravo,Seval ve Zelal hanımlar orada olmamalı,mardin sosyetesi mi asimilasyona uğramış Mardinliler mi,yoksa yarışmaya seçildim farklı görünüp ilgi çekeyim derdine düşmüş sonradan görme ,özenti karakterler mi çözemedim.Mardin doğal bir şehir insanları da öyle,bazı yarışmacılar mardinli değilmiş gibi davranarak sadece küçülüyorlar.Bu kadar muhteşem,kimbilir kaç medeniyete beşiklik etmiş kollektif bir şehri temsil edenlere bak..çok üzücü.

  34. Mardin Urfa Gaziantep Antakya bu şehirlerimiz herşeyi ile özeldir. MARDİN ve ANTAKYA dahada özeldir.tarih ve geçmiş olarak.tüm dinler toplu halde yaşamışlardır yıllarca çünkü.ama olmuyor katılan kişiler ya özel olarak seçilsinler yada hiç kimse katılmasın yazık üzülüyoruz. bir trabzon yarışmasını keşke örnek alabilselerdi.oralıyız ama yaşamıyoruz.yinede o hanımlardan beylerden tüm o yemekleri daha güzel yaparız ayıp insan araştırır öyle girer artık bilgisayar var tarifler var ki oradasınız 2 kişiye sorun bence hiçbiri yarışmaya katılıcak kişiler değillerdi madem yöresel yemeklerinizi bilmiyosunuz ne işiniz var yuhhhh

  35. semra deniz said

    florans hanım form sitelerinde millete madara oldunuz buna çok sevindim herkese katılıyorum bende bir iki şey söliycem mardini sizin gibi kültürsüz ve çok konuşan bi insanın temsil etmesi bütün mardinlileri üzdü mardini ve kendini rezil etin söylediğin hersey yalandı seni kınıyorum kapari ne o küterraha deil kitel ıgbar bi kere ona yumurta asla konumaz hele 5 yumurta asla konmaz ve bunu her mardinli kadın bilir…

    • Yurdanur Akseli said

      Facebook ve diger bloglarda Floransa yazılar yıkılıyor.İyice rezil olmuş.Burada bir iki kişi lehine yazmış.Kesinlikle inanmam.Her yerde nefret uyandırırken???Hayret bir şey…

  36. deniz anber said

    florans rezil insan kendini rezil ettin tüm türkiyeye ve mardinlilere yazık… sizin mesleğiniz halk eğitim öğretmenliği sanırım benim bildiğim dikiş nakış işleriyle uğraşmalısınız kültürsüz bi insan olduğunuz çok kmonuştuğunuzdan belli zaten kültürlü insan az konuşur… herkez sizi bu şekilde eleştiriyorsa sorun sizde demektir.. florans hanım…

  37. nezir taş said

    neden mailim yayınlanmıyor hep haksız olan mailler var
    seval çok konuşuyor yetmiyor necmettin i kışkırtıyor oysa hep birlikte Mardin için yarışsınlar

  38. pepyu said

    FLORANS hnm a
    herkese özellikle necmettin beye mana vereceğinize ilk önce kendinize bakın.final gününde giydiği kıyafet hiç tarzı olmadığı belli ve ilk kez böle bir kıyafet giymiş heralde sırf o gün için almış belli,çünkü normal kıyafetinin yeri teninde belli olmuş AMELE yanığı :) insanlar kendi tarzından çıkabiliyor iki kamera gördüklerinde, reklama ve dikkat çekmeye gerek yok.

  39. obelix said

    Yapımcılar reyting uğruna programı amacından saptırıyorlar. Seçtikleri kişiler giderek daha az zevk verir oldu. Florans gibi kendine ve yaptığı yemeklere güveni olmayan kişiler sadece diğer yarışmacıları tenkit ederek gülünç duruma düşüyorlar. Son akşam giydiği kıyafet ile iyice gülünç olmuştu. Dekoltesi ve kolları yamalı gibi yarısı güneş yanığı. Eğitimli olduğunu ve herşeyin en doğrusunu bidiğini iddia eden bu kişi aslında kendi evinde her söylediğine ters düşen sunumlar yaptı.Seval Hanım’ın evliliğine bile sataştı. Önce kendi bir koca bulsun. Ama çok zor. M.Ö. sine gitmesi gerek. Necmettin Bey’i ve ona evini vererek yardımcı olan Cemil Bey’i tebrik ediyorum. Oyum ona.

    • yasemin said

      obelix, yorumunun her kelimesine katılıyorum…süperrr

  40. zuhal çalış said

    tehiyyat tatlısı herhalde dogru yazdım tarifini istiyorum lütfen

  41. karahn47 said

    bence hiç biri mardine özgü yemekler yapamıyolar :)sallayın gitsin goruntü kirliliği sadece:D

  42. jilil said

    florans nasıl bir kişiliksin sen yaa.o çok bilmiş tavırların beni öldürüyor.o kadar bos ve gereksiz konusuyor ki.neco abi cok dogal ve tatlı.oylar necmettine.adam sabır küpü valla.

    • Leylanur Aslan said

      Aman ha!!!!Baksanıza kadın öyle kültürlüymüşki orada hem onları eğitiyor,hemde bize Mardini tanıtıyormu.Kapasitesi dar olanlar anlayamıyormuş meğer.Bir iki yandaşı çıkmış Floransın yıkıp döktüklerini böyle çevirmeye çalışıyorlar.Veya onlarda aynı kafadalar onlara hoş geliyor.Bumu benim yurdumun insanı ya.Yarışma vesilesi ile gördük asıl renklerini.

  43. hatice said

    canan uncu çok iyi kalpli insanca yarışan bi yarışmacı ona kanım kaynadı güzel biriydi
    ogüzellik bende olsa keşke benim bu yorumumu görmemi isterdim ama annem ve babamdan çok sevdim
    allah onun yolunu açık etsin ben olsam masa düzeni ve servisi için vede tatlısı için 10 puan verirdim ve mardininde gezmek isterdim kimse kimseye hak ettiği puanı vermedi bu bir yarışmaydı çünki cananın 1. gelmemesine üzüldüm hep hep canana dua ettim allah onun bu güzelligine nazar degdirmrsin florans hanım haksızlık yaptı hep heep ama basta necmettin abi ve canan birinciligi hak ediyodu bu insana allah benim bütün sevaplarımı versede cehennem yüzü görmese insallah canan uncu

  44. hatice said

    ben size bütün hayatomı feda ediyorum canan uncu sizi sevdim

  45. karan dabakoğlu said

    arkadaşlar mardini düzgün tanıtalım tv deki mardin 50 yıl önceki mardin ve mardin öle diller dinler bütünleşmeside yok sadece kimse kimseye karışmıyor

    • Leylanur Aslan said

      Çok doğru.Karışırsan yukarıdaki gibi örgütleniveriyorlar.

  46. aysun said

    FLORANS hanıma sadece acıdım, kendini bir topluma kazandırmak için epey farklı gösterip çaba harcıyor. ama bunu ukalalıkla ve aşağılamakla yapılmayacağını biri anlatsın.

  47. metin7777 said

    valla bende bir iki laf etmek istedim, mardinli değilim ama o yöreyi severim, proğramı şaşırarak izledim, bu insanlar sanki uzaydanmı gelmişler ayrıca benim mesleğim arkeoloji ve bir müzede arkeolog olarak çalışıyorum, florans hanımın ikide bir antik çağlardan bahsedip verdiği bilgiler tamamen üfürme bilgiler ve tamamı veya çoğu yanlış şeyler,

    • Emre said

      Aynı şeyleri yazacaktım.Florans hanım yemekteki uydurmaları gibi tarihi bilgileri de saptırıyor.Aynı şeyleri tekrarından zaten boş doldurmaları satmaya çalıştığı anlaşılıyor.

    • G.K. said

      Ben sosyal bilimler okudum.Tezimde güney doğu medeniyetleri üzerineydi.İyi kötü konuya hakimim.Bilgi bilgi diye savunuyorsunuz ama Florans hanım elle tutulur ne bilgisi verdiki.O ezberleri Mardin Midyadda sokaktaki her çocuk turist görünce sıralıyor.Yer sofrasında nimet yere konmaz dedi.Peki kendisi gibi tepedenmi bakılır.Söylediği bilgiler ya çok sıradandı yada tamamiyle yanlış.Önce öğrensin sonra satsın.Birisi anlattığı şeye soru sormuştu.Cevap veremedi.Ezberi bozuldu.Arkadaşlar bence kale alınıp bunca yorumu yapılacak biri değil.Boşuna zaman kaybetmeyin.

  48. headbanger said

    bence necmetti n beyi tutmanızın nedei klomik olması..yemek programı bu yemeklerine bakalım

    • Emre said

      Yemekleride çok güzeldi.Biz ona komik değil doğal diyoruz.Bakış açınız kaymış.

  49. zeynep said

    herkese slm,öncelikle mardinin çok iyi tanıtılmadığını düşünüyorum..sofra kültürü çok geniş ve ilginç çeşitli olmasına rağmen yarışmacılar çok basit yemekler seçmişlerdi,hayal kırıklığına uğramadık desem yalan olur..mardin yemeklerini yiyenler iyi bilirler zaten..florans hanımı yakından tanıyan biri olarak onun haksız yere eleştirildiğini düşünüyorum,içi dışı bir olan bir insan,bu konuda hakkını yemeyelim ama yemekleri için bişiy diyemem,tercihi kötüydü…mardin daha güzel bir imajla sunulabilirdi..bursa da yaşayan mardinli biri olarak beğenmedim,daha ii olabilirdi kesinlikle

  50. murat yiğit said

    ey türk halkı uyan titre ve kendine gel.kadın çıktı sizin temel değeriniz olan atatürke dil uzattı siz halen mardin kültüründesiniz.maçlarda bayrak alıp sallayacağınıza bu gizli ve cemaat ağzı ile konuşan ve ulu öndere karı için geliyor muamalesini yakıştıran bu kadına florans denen meçzuba haddini bildirin.mesele yemek meselesi değildir.

  51. çisem said

    florans kendini eğitimci sayıyor ama cehaleti paçalarından dökülüyor bir eğitimci kızı olarak floranstan utanıyorum o bi kere eğitimci değil kompleksi yüzünden böyle acaip davranıyor seval de sağlam ayakkabı değil ama florans yüzünden onu tutuyorum gönlüm de necmettin abiden yana

  52. BUKET said

    florans hanımı hiç sevmedim çok bilmişlik taslamakla olmuyo bu işler bence bilgilerini kendine saklasın kendini beğenmiş tavırları insanı sıkıyo

  53. BUKET said

    necmettin bey
    sana helal valla süpersin

  54. duygu said

    necmettin bey çocuklarını eğitimi için o programda florans hanım ve zelal hanım bunu neden anlamak istemiyorlar umajrım necmettin bey kazanır.ayrıca zelal hanım da masada herkesi bekletti ama utanmadan canan hanıma laf söylüyor.

  55. ayşegül said

    florans hanım harika yemekler yaptınız tebrikler sizi kutluyorum ankaradan selam ve sevgiler..

  56. cangema said

    çok doğru bir tespit ,içten içe bir çekememezlik var mardindeki etnik gruplar arasında ama kimse kimseye karışmaz.örneğin (sanırım) nisan ayında havanın kapalı yağmurlu olmasını süryanilerin paskalya bayramına yorar araplar.merkezdeki araplar ilçelerdeki kürt nüfusu sevmezler, kürtler de araplara hele arapçaya tahammül edemezler,süryaniler kapalı bir hayat sürerler sadece isimlerinden anlarsınız ecnebi olduklarını çünkü arapça konuşur,halay çekerler.ilçelerdekiler biz mardinliyiz demezler reddederler,Türkler nerdeyse tamamen memur olduklarından mecburen burada,diğer etnik grupları ise(zaza,keldani,zerdüşt,yezidi,mecusi,sorani vs.) varsa da hiç görmedikpek çoğu göç etmiş ya da cizre,hakkari,şırnak taraflarında kendi içlerine kapanık yaşıyorlar.süryanileri hafife almak haksızlık..mardini mardin yapan taş mimarisi onların mirası,tüm dünya süryanilerinin hac yeri olan manastır mardinde,o kadar da kardeşçe yaşansaydı bugün çoğunluğu avrupaya göçmezdi.Bu kadar çok ırkın bir arada olduğu nerede huzur olmuş ki burada olsun.başta ırak olmak üzere tüm ortadoğu ülkelerinde yetmişiki çeşit millet var,hepsinde savaş,osmanlı da bu yüzden battı zavallı,kudüs üç dinin paylaşamadığı yer..iyi ki mardin sakin..yarışma kavgasına razıyız Allah daha büyük kavgalardan korusun ama zaten G.doğuda yıllardır bitmeyen sinsi bir savaş var.

  57. ayşegül said

    Yorumların bir kısmını okuyabildim arkadaşlar.. A düzeysizce yazılar yazmıyalım lütfen. Düzeysiz yazılar düzeysin insanlara yakışır. Deniz Anber mardinli misiniz? Eğer öyleyseniz hiç yakıştıramadım Başkalarını eleştirebilmek için insanın önce kendisine bir dönüp bakması gerekmez mi? Kullandığınız kelimeler cümleler inanamadım inanın. Bunlar bizim insanımız mı? Halk eğitimin anlamını bilmiyorsanız nasıl olurda eleştirebilirsiniz. çok komik olmuyor mu?. Florans hanım öğretmen. ve aynı zamanda eğitimci sizi bizi ve bizler gibi binlercesini eğitti. hemde başarılı raporlar alarak. Halk eğitim ise ayrı bir yetenek ve kendisinde sizin bahsettiğinikleriniz yanında birçok eğitici kursları var size uygun olanına katılında adam olun derim.

    • Emre said

      İkide bir Ankaradan selam demenizden tarafsız yabancı gibi görünmek istediğinizi anlamıştık.Yukarıdaki yazıda gerçeği ortaya koymuş,Floransı ne kadar yakından tanıdığını ve bildiğini anladık.Zaten tahmin ediyorduk.Siz herkesi aptal kendinizi akıllı sanmaktan vazgeçin.Florans boş boş konuşup atıp tutmakla kendini bilgili göstemeye çalışıyor.Kendi neki öğrettiği ne olacak.Burnunu yere indirip konuşmayı öğrensin önce.Finalde alaycı arsız gülüşünden nefret ettik.

    • Hüseyin said

      Adam olmayı sizlerden öğrenecek değiliz.Bilseydiniz önce sizler adam olurdunuz.Kendinizin manasını bile bilmediğiniz şeyi nasıl öğreteceksiniz.Yetmiş milyona rezil oldunuz.Temsilciniz ortaya koydu ayarınızı değerinizi.Alay ederek,ukalalıklamı eğitim veriyor.

    • şermin said

      Ankaradan sevgiler diyene bakın.Floransın bütün detaylarını biliyor.Başarılı raporlarını…..Önce yalancı olmamayı öğretsinler.Bizlerin adamlığı bizlere yeter.Sizlerin çok eğitime ihtiyacı var.Tavsiyenizi önce kendiniz uygulayın.Dönün önce kendinize bakın.Düzeyinizde karşınızdakine adam olun demek varsa başka düzeylere laf söylemeyin.Düzeyli yazıdan bi haber sinz demekki…

  58. ayşegül said

    Arkadaşlar neden bu kadar saldırgan oluyorsunuz.. doğru eleştiriler yapalım sizi tebrik edecem ama maalesef dünkü Canan hanım’ın yemek yapışını izlerken hayretler içinde kaldım. Öncelikle hiç hijyen değildi. Heryere gelişi güzel konup evlerimize gelen gazetenin üstüne poşetinden çıkardığı yufkaları strenç film kullanmadan direkt koydu.. hani insanın evinde strenç film olmayabilir temiz bir bez yada tepside mi yoktu. yapmayın lütfen. Yine içlerini gelişi güzel doldurup bolca yağda kızartmak..siz buna iyi mi diyorsunuz?Ayrıca öjeli elleriyle içli köfte açmak.. inanamıyorum çok süsümüze düşkünüzde yemek yaparken eldiven giyilebilirdi en azından hamuru yoğurup açarken. Masanın halide ne öyle:( sıradan üçüncü sınıf lokanta gibi. Yetmedi hamuru sabahtan hazırladı. Masayı olduğu gibi bırakıp başka yere geçerek eğlenmesi.. bütün bunlar eksi puan bence. Hiç hoş şeyler değildi.. madem hamaratız ve bir yemek programına çıkacak kadar kendimizi cesur görüyoruz o zamanda bütün bunları verilen sürede, dikkatle ve evimizde yapmalıydık. Kusura bakmayın Florans hanımla karşılaştırılamaz bile..:(

  59. ayşegül said

    Zelal hanımın şansızlığı ilk olmasıydı bence. Yoksa gerçekten mutfak hakimiyeti dikkati düzeni hijyenliği takdir edilmeli. Zelal hanım sizi tebrik ediyorum.

  60. ayşegül said

    Florans hanım tebrikler çok güzel yemekler yaptınız sunumuzda çok güzeldi hele o sevecenliğiniz. Sizin gibi birkaç kişi daha olsa evren değişirdi inanın mükemmelsiniz. başarılarınız devamını diliyorum..

    • Bülent Haznedar said

      Florans gibi bir kaç kişi daha olsydı evren değişirdi inanırım.Şavaş çıkardı.İki günde ortalığı tek başına karıştırdı baksana.Mükemmelliği batsın.Ukala alaycı sahte canım benim diye diye ortalığı fitilledi.Dahamı çoğaltacaksınız bu palavracıyı.Ne başarısı sinir etti herkesi.

  61. Faruk said

    Kaç gündür çeşitli sayfalarda yazıları takip ediyorum.Birbirinizi boşa kırıyorsunuz.Florans hnm belli bir bilgi potansiyeline sahip ve yarışma formatınca bunu ifade etmek istiyor.Ama tavır ve tarzındaki iticilik bu normal isteğinin önünde perde oldu.Herkes bu bilgileri o irite edici konuşma tarzı ve duruş şekli ile özdeştirip hesaba alamadı.Keşke daha tevazuyla ve sevimli davransaydı da şu olumsuz yorumlara maruz kalmasydı.Malesef bu cemaat hala o kültürün ilk ve hakiki sahibi olduklarını vurgulamak için bu davranışlarla tepki topluyorlar.Mardinde kardeşlik işte bu kadar..Görmeyecek, duymayacak ve susacaksan beraber yaşarsın.Ama tartışırsan işte yukarıdaki gerçekler ortaya çıkar.Ben senden üstünüm,sende kimsinki cahil gerçeği.

  62. ayse duman said

    florans hanim ve zelal cok gicikti necmettin beyin kazandigina sevindim sevil hanim cok süperdi canan hanimda

  63. ayse duman said

    seval hanim cok süperdiniz mardini cok iyi tanittiniz necmettin bey ve canan hanimda mardini cok güzel tanittinit zelal hak ettini buldu 2 puan florans hanimda cok cahildi

  64. GökSu said

    Gülaygül hanim, maalesef eski blogumuz kapanmistir…
    Admin beyin yazdigi gibi, bir yarismaci nin sikayeti üzerine kapanmis…
    Sizi tekrar burda gördügüme cok sevindim :)
    ke$ke özgül hanimda gelebilse, kendisini cok özlüyorum..

    Bu sayfa bende bozuk oldugu icin, size bir ba$ka sayfada cevap yazmistim..

    • gülaygül said

      teşekkür göksu, sizmişsiniz sevindim:)) evet keşke özgül ve diğerleride keşvetse.. sevgiler…

      • GökSu said

        Rica ederim Gülaygül hanim..
        Saygilar

    • cangema said

      hangi yarışmacı şikayet etmiş Florans Hanım mı Zelal Hanım mı? En çok ikisi hakarete maruz kaldı.Daha bunlar ne ki başka sitelerde yazılanlar çok daha yüz kızartıcı asıl onları kapattırsınlar.

      • Kaan Aslan said

        Başka sitelerde Zelal Hanımın bu sayfadaki hayranlarının yazı ve iltifatlarına öyle yorumlar yazılmışki…Tele no bile yazmışlar.Adminimiz seviyeyi korumak için belliki burada yayınlamadığı için oraya gitmişler.Hele Şekerparem diye yazana öyle vurmuşlarki.Yarışmacılar onları okuyunca burada teselli buluyordur.Zelal hanım mutluyum diyor.Medeni cesaretini kanıtlamış.Birde şu yazısına şaştım kaldım.Malıma ortak getirmem bölmem mi diyor.Onun için evlenmemiş.Evliliği bile varlıkla değerlendiriyor.Evlilik yaşamı hayatı paylaşmaktır.Acı tatlı ümit emek neler paylaşılır.Mal yanlarında sıraya girmez.Bence malını vurguladı ama usulen yakışmadı.

      • GökSu said

        Bu yarismayla alakasi yok efendim..
        Blogumuz, “hollanda” yarisma haftasinda kapali olduguna göre, 34. hafta, yani, 1 – 5 Haziran´da olan yarismadan sonra, sadece1 hafta kapanmisti ve
        3 haftadir yeniden acildi..

  65. GökSu said

    TesekkürLer admin bey. Sayfa yine düzelmis

  66. Kaan Aslan said

    Sevgili admin.Daha önceki sayfanın yarışmacı şikayeti ile kapatıldığını yazmanız bence iyi olmamış.Şimdi işine her gelmeyen şikayet eder.Başka yerlerde Taner beye neler yazmışlardı halbuki.Yol göstermeseydiniz.

    • Admin said

      Ben yol göstermedim Kaan Bey.Taner Bey siteyi açtığım yere şikayet etmişler onlarda kapattı.

  67. gülaygül said

    taner bey kimdi hangi hafta yarışmacıydı hatırlayamadım,, unutmadan evet göksunun dediği gibi hollanda yarışmacıları sırasında kapalıydı, hollandalı yarışmacıların hepsi çok kaliteydi dolayısıyla kaliteli bir yarışma sergilemişlerdi onları kutluyorum…keşke show tv aynı özen i diğer yarışmacıları seçilirkende yapsa………..

  68. nezir taş said

    Arkadaşlar çok ama çok abartıyorsunuz.Mardin kültürü ve Türkiye Cumhuriyeti topraklarında yapılan bu yarışmada adı yabancı ve hangi kültüre belli olduğu belirsiz biri değil Florans hanım. Kültürünü sizler söylüyorsunuz zaten. kendinizle çelişmiyor musunuz? Atatürk hakkında olumsuz birşeyler demedi zaten böyle mükemmel birine kim dil uzatabilir. Bence siz bunu yapmakla provakakörlük yapıyorsunuz gibi.. Atatürk’ü herzaman saygıyla ve sevgiyle anan biri. Kendisine bu konuda çok kereler tanık oldum. Ona hayranlığı ayrıca takdir edilir.. bunu yazmakla ne yapmaya çalıştığınızı anlamıyorum. Ayrıca Florans hanım’ın Yemek yapma yeteneği varsa bu bir suç mu? yemeği ve ordaki gariban adama gelince onu oraya çıkarıp farkına varmadan onurunu çiğneyenlerin utanması gerekmez mi? dikkat ettiyseniz ocağı yakmak için yardım aldı. Mardinde yemek pişirecek iyi bir erkek aşçı yok muydu? Florans hanım’ın sizden daha yardımsever olduğunu düşünüyorum. Programda Necmettin bey kendisine eğitim alamadığından bahsetti.. bunu duyunca üzüldü ve kendisine dönüp eğitim almak isterseniz Halk eğitime gelerek eğitim alabileceğini, gereken yardımı yapacağını ve kendisinden ücret alınmayacağını ayrıca ifade etti. Necmettin bey yaş konusunda çekingen davrandığında ise, Florans hanım kendisine cesaret vererek öğrenmenin yaşının olmadığını söyledi. Anlaşılan o ki programı tam izliyemediniz yada anlamak istediğiniz gibi yorumluyorsunuz. Murat Yiğit bey bu bir yemek yarışması farklı kültürden insanlar katılabilir aynı ülkede ve aynı bayrağın altında. Konuyu çok abarttığınızı düşünüyorum. Bence dikkatli ve doğru eleştiriler yapalım.

  69. NURCAN ŞAHDAMAR said

    Nezir bey,bir şekilde yakınınız olan Florans hanıma sempatinizden dolayı laf söylenmesinden rahatsızlık duyduğunuz belli.Bütün netteki benzer sayfalara yazacak kadar emek verdiğinize göre olay sizi çok etkilemiş.Keşke Florans hanım,sizin bu kadar çabanızın onda birini verebilseydi de,sizi bu kadar üzmeseydi.Sizi üzenin bizlerden çok Florans Hanım olduğunu düşünüyorum.Sizin sevgiden kaynaklanan bu mücadelenizi,sizler için bile olsa kendi çapında yarışmada ortaya koymalıydı.Sizleri gururlandırmalıydı.

  70. zelal tellioğlu said

    cangema programı ne kadar dıkkatlı ızledgnız goruluyor ben ve seval hanım kürdüz ve ben orada defalarca kürtce kelımeler kullandım mazıdagndan bahsettım..herkes kendınce yorumlar yazmış kımse hanımefendılıkten ev sahıplıgınden adıl olmaktan guleryuzden sabırdan hıjyenden bahsetmıyor.savundgnuz kısıler herkese duz gecıp 3 puan verdıler..kazanan!necmettın bey mardın halkına ve cemıl ıpekcıye bı tşk etmeyı bıle cok gordu..ılgınc…

  71. lara said

    en güzel yarışmacı SEVAL BİNGÜL diğer yarışmacılar güzel değildi
    keşke SEVAL hanım kazansaydı :)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: