Özlem UÇAR

Yemekteyiz Rize’den sonra yenibir haftaya başladık.Yeni haftanında ilk yarışmacısı Özlem hanım.

Özlem hanım 1976 doğumlu…32 yaşında…lise mezunu…Bekar.Ev hanımı.
Şarkı söylemeyi seviyor,hergün Sarıyer sahilinde mutlaka yürüyüş yapıyor,oğlu Furkan’la birlikte play station oynamayı ve dans etmeyi birlikte birilerini taklit etmeyi çok seviyorlar..

About these ads

77 Yorum »

  1. özgül ulutaş said

    şimdilik ne söylesem yersiz olcaktır taşlar yerine oturmaya başladığında yorumum daha netleşecek ama ilk izlenim uyumsuz bir grup .özlem hanım hazır cevap bir hanım.ilerki günlerde özlem hanımın değişeceğine eminim.Damlal hanımdı sanırım kedisi olan bayan ilk izlenim ne kadar doğru olur ama bence diğer yarışmacılar zırhlarını kuşanıp tetikte beklesinler:) damla hanım bu bölümün başrolünde izleyin ve görün:)

  2. GökSu said

    Özlem hanim, masaniz $IK olmakla beraber, tatlinizin görünümüde cok ho$ oldugu gibi, “sunumlarinizda geciksenizde”, davranislariniz ve konusmalariniz yapmacik degildi, kendinizi oldugunuz gibi yansittiginizi düsünüyorum ama tabiiki ilerki günlerde degisirmisiniz bilemicegim..

  3. belma said

    daha yarışma başlamadan bizim demirbaş yorumcular hemen fikirlerini belirtmişler..

  4. didem said

    Evet Belma hanım aynen öyle.Başka kimseye söz düşmüyor.

  5. eda'm said

    belma hanımcım size ne kadar hak versem az valla.doğru söylüyorsunuz bu 2 hanım her sayfaya birkaç yorum yapmış.şimdi eski sayfalara baktımda.yorumunuza bayıldım ya :.bu hafta izlemiyorum.karakterleri beğenmedim gibi…

  6. özgül ulutaş said

    buda yeni moda burdan sataşıp merakla cvp beklemek:)cahillik işte

  7. GökSu said

    Yorum yazmak sucmu´ki sacma sapan ve cocuksu düsüncelerinizle ikimize laf vuruyorsunuz.. Dogrusu hic yakistiramadim, vallaha Pes.

    Belma hanim sizde devamli yorumlarinizi yaziyorsunuz ama biz size karsi kesinlikle saygisiz davranipta laf vurmadik +
    yarisma basliyali 2 gün oldu ve özgül hanimla fikirlerimizi beyan ediyorsak, bu ne sizi nede baskalarini ilgilendirmez..

  8. GökSu said

    Sanki ilk günden yorum yapmamizin tasasi millete düsmüs gibi, dengesiz ve fessat insanlar zaten hep bizi bulur :)

  9. eda said

    niye acaba?

  10. belma said

    dengesiz lafını size aynen iade ediyorum.çok ayıp,size hiç yakışmıyor bu laflar.benim yeterince dengem yerinde hanımefendi.tanımadığınız kişilere böyle laflar sarfetmeyin ve biraz edepli olun.hakarete varan lafları aynen iade ederim..

  11. MURATHAN said

    Siz ikiniz olayı kendinizden öteye atıp demogoji yapacağınıza,neden bizi buluyorlar diye bir düşünün.O kadar fazla ortada ve lüzümsuzsunuzki hakediyorsunuz.Önce Özğülü beğenmiştim.Baktımki o da aynı ayara düştü.Cevap falan bekleyen yok.Bizde fikrimizi bildiriyoruz.

  12. the_post said

    Bence bu yarışmanın en saygıdeger yarışmacısı özlem hanımdır..sevgi saygıyı hakediyor içi insanlık sevgisi ile dolu,ahmet bey ikiliyi çaktırmadan oynarken damla hanım gizleyemeden oynuyor…arzu hanım sadece birincilik favorimdir..gönlümün birincisi özlem hanımdır..hasan bey yorum istemez bencee..

  13. the_post said

    Burası sadece kendi fikrini beyan etme yeri olmalı,kimse ne alınmalı nede laf sölemeli…saygılar herkeseeee

    • 05 hasan said

      hasan beyin neyini gördün hangi gözlükle izledin…….

  14. özgül ulutaş said

    arkadaşlar burda hiç kimseyle diyaloğa girmedim girmeyide düşünmüyorum..zıraaa bu platform kişisel tartışma platformu diğil diğer yazılarımı okuduysanız daha ii anlarsınız.sadece yorum yapıyorum burasıda bunun için diğilmidir. KİMSEYE LAF ATMAM KİMİN NE YAZDIĞI BENİ İLGİLENDİRMEZ..kimse için tartışmaya girmem yukarıdaki yazılanları okuduysanız–benim hakkımda—banada cvp hakkı doğdu .İLK VE SON OLARAK.birkaç arkadaş rahatsız olmuş yorumlarımdan bunuda yazıya dökmüşler tşk ederim arkadaşlar …ben yine aynı uslupla seviyemi bozmadan yorumlarıma dvm ediceğim..çünkü ben bu yarışmayı izliyorum ve yanlış veya doğru yorumluyorum…NERESİ YANLIŞTIR BUNUN..kimseye laf atmadım neden bunu yazdınız demedim isteyen istediğini yazar benide hiç ilgilendirmezz…neden benden rahatsız olunduğunu anlamışta diğiilm …SAYGILIARIMLA

  15. özlem uçar said

    selam ben özlem hepinizin yorumlarını okudum ama bana değil birbirinize yorum yazmışsınız çok tatlı atışmışsınız:)) güzel yorumlarınız için tşk ederim… bir insan bağrılması gereken yerde bağırıp ağlanması gereken yerde ağlayıp gülmesi gereken yerde gülebiliyorsa o insan yapmacık olamaz, ama bir insan orada gereksiz yere çok konuşup durmadan kendi yöresinin yemeklerini savunup ve sürekli insanları güldürmeye kalkıyoda o kişi bilmişlik taslamaya çalışan show dünyasına kapak atmaya çalışan bir kişiliktir. Başka biriside hiç savunulmayacak birini yalandan savunup sms toplanak için savunmaya alıyosa o kişide halka oynuyo demektir. Bir kişide sinirlensede bağırmayıp sakinliğini koruyup çekim dışında o sakinliğini bozuyosa okişide ekranlara polyanacılık oynayan bir oyuncudur. Bir kişide 18 saat uyuyup insanları küçük görüp alaycı tavırlarıyla ekran karşısına çıkıp üstelik yemek yapmayıda bilmiyosa buna düpe düz ofsaytsın güzelim denir:))) bilmem verdiğim 5 örneği anlamışsınızdır. hepinizi öpüyorum ve hakeden kazansın diyorum…

    • 05 hasan said

      en azından senin kadar kocasını döven kadın rölünde deildim….

  16. GökSu said

    Bende kimseye laf atmadim, sadece yorumlarimi yaziyorum,cünkü yemekteyiz yarismasini severek izliyor, burayada fikrimi beyan ediyorum.. Satasmak icin yer ariyan sizlersiniz,
    az medeniyet sahibi olunda, milleti rahat birakin..
    Size ne, istedigimiz gibi, istersek ilk günden 2 yada 3 yorum yazariz..
    Biz kimseye ne laf vuruyor, nede terbiyesizlik yapip satasiyoruz, sonrada ben cevap verince, nedense satastim oluyor..
    Terbiyesizlik diz boyu yaa, sizler önce aynaya bakin. sahte suratlilar.. Bizide rahat birakin + bu platformunda satasma yeri olmadigini o kücük beyinlerinize sokun..

  17. Cisso said

    ÖzLem Hakkında Sonradan Deyısıcek Dıyen ınsanlAr Bu Satten Sonra Buraya yorum yapacak yuz ßulamazlar Ama ßıLdıgım ßısı Var GerceTen Orda Oyanamayan ßırısı VarSa bence özLemdir Ve Taßıkıde Arzu hanım Ama DamLA Dersenız DamLA Sadece SırkTe ßır payLanco DıyerLerı Gıßı .

  18. GökSu said

    + Fikirlerinizi yarismacilara bildirin bizlere degil + lusumsuz ve gereksiz olan, esas sizin bize karsi yapilan yorumlarinizdir..

  19. GökSu said

    Bende size, dengesiz lafini tekrar iade ediyorum,
    cünkü dengeli ve olgun olsaydiniz, fikirlerinizi bize beyan etmez, sadece yarismacilara ederdiniz..

  20. emel said

    özlem hanım hoş evet ama menüsü yemekteyiz yarışmasına yakışır bi menü değildi.arzu hanım bence şuan yarışmanın favorisi kişiliğiylede hanımefendiliğiylede inşallah yemekleriylede olucak.4 3544

    • 05 hasan said

      arzu hanım hanımağalığa soyundu ama puan verirken o kişiliğini bırakıp özlemle itifak kurdu….

  21. belma said

    Göksu hala polemiğe devam ediyorsan sonuna kadar varım.hadi hodri meydan.sen hiç kimseye burada dengesiz diye hitap ederek hakaret edemezsin.bu senin terbiyenin hangi seviyede olduğunu gösterir.
    tanımadığın kişilere sen nasıl dengesiz dersin.burada hiç kimsenin kişiliğine laf söyleyemezsin,anladın mı

  22. emel said

    ÖZLEM HANIM cevap verirseniz sevinirim!!!! “”Bir kişide sinirlensede bağırmayıp sakinliğini koruyup çekim dışında o sakinliğini bozuyosa okişide ekranlara polyanacılık oynayan bir oyuncudur.” arzu hanımı anlatmak istediniz heralde kendi yorumunuzla tabi. Bizim gördüğümüz arzu hanım yeterince fikirlerini söylüyo sizin kadar feryat figan edip konuşacak biri değil zaten.halkayı indirin başınızdan derken,benim çorbama hakaret ettiniz beni sinir ettiniz derken bence hiç hoş değildi tavrınız bakışlarınız…biz herşeyi görüyoruz.tavuklu mercimek çorbasını bende yemezdim ikisini birarada düşünemiyorum.sakın kırılmayın ama en doğal olan arzu hanım inşallah yemekleride güzel olur siz konuştukça ben ona msj atçam polyannaymış madem o kazansın.

  23. GökSu said

    + “Dengeli olsaydiniz” bize esas siz hakaret edip,laf vurup, satasmazdiniz ve görün´ki ortaligi karistiranda sizsiniz..

  24. Sevgili Özlem Kardeşim Yemekteyiz Programını izlemeye başladığımdan beri gözlemlediğim şey insanların davranışlarıdır. Ya insanlarda yemek zevki yoktur, yada yalnızca var olmak oradaki ödülü kapmak için yarışıyorlar. Çoğu yarışmacılar vay efendim masa iyi olmamış ,vay efendim peçete nerelere konmuş , vay efendim şu şöyle demiş bu böyle yapmış. Kardeşim sen oraya yemek yemeye gidiyorsun yapılan yemekle ilgili eleştirilerini yapsana sana ne masadan sandalyeden onlarıda mı yiyeceksin yarışmada yemek hariç herşey orada kalıcı seni ilgilendiren tarafıyla ilgilensene
    Özlem kardeşim benim gördüğüm kadarıyla yemeklerin süperdi fakat sana verilen puanların çok az olduğu kanaatindeyim. İnşallah 1. olursunda yarışmada yaptığın yemeklerden bir gün bize de yaparsın . Hoşcakal

  25. Kim ne derse desin özlem yarışmaya hem yakışıyor hem hanıefendiliği kişiliği ön planda kalıyor.Yemeklerini de tatmak isterdim açıkçası.Yarışmada başarılar diler tüm desteklerimizin özlemden yana olduğunu açıkça ifade ederim.

  26. GökSu said

    Özlem hanim, ben zaten 2. günü ahmet beyin sayfasinda
    “genel anlamda” yorum yapmis, sadece sizi ve arzu hanimi begendigimi ifade etmistim..
    Kendinizi oldugunuz gibi yansittiginizdanda süphem yok, cana yakin ve acik sözlü bir bayansiniz + arzu hanimda sadece kibar biri..

  27. özgül ulutaş said

    ÖZLEM hanımı izledim 3 akşam tavırlarında davranışlarında değişilik olmadığına kanaat getirdim ilk yazımda temkinli davranıp çok fazla eleştri yapmamıştım özlem hanım için.aynı çizgide ilerliyor kazanma isteği tabiki vardır amma kazanma hırsı yok.yani özlem hanım favorim olabilir çok harbi kişiliği oturmuş bir hanım. masasıda misafirperverliğde olması gerektiği gibiydi.Özlem hanımın eleştrilecek bir herhangi bir davranışı yok +BANA GÖRE+bugün arzu hanımın günü arzu hanımında değişlik göstereceğini sanmıyorum bu iki hanım kişiliklerinden ödün vermeden yarışmayı bitireceklerdir ..Bu iki hanımdan biri kazanır inş…

  28. gülaygül said

    özlem hanım asil ve hoşve iyi kalpli bir kadınsın..aldırma kavga yapanlara..sevgiler…

  29. Cisso said

    Hahahah EmeL HerhaLde ARzu hanım Senın Kankan FaLAn ReaLde Çünkü Su Formda okadaR yorum Var Arzuyu saVunan yada Ona ßişi Diyen ßir sen Varsın Красная Поляна ARzu :D :D

  30. GökSu said

    Kavga aramaniz, zaten hadi hodri meydan diye yazmanizdan belli.. +
    Eski yorumlarinizda´da satasip bir kac kisiyle tartismissiniz.. Hatirlatma yapiyim: Belma isminize karsi, “elma” diye bir bey size yazmis.. Yani yazdiklarinizdan anlasiyorki, yorum yapanlara + yarismacilara bile sadece kötü sözler, yadirgamalar, hakaretler
    sarf ederek yorumlarinizi yapiyor, ve hic bir yarismaciyada tatli dille, yanasmiyor,
    “sizi begendim yada favorimsiniz yada tebrikler”
    diye yazmiyorsunuz..
    Birazcikta iyi niyetle insanlara bakmaya deneyin hanimefendi..

    Gelelim bizim konumuza
    Sizdiniz önce “tanimadan, etmeden”
    bize demirba$ diye hakaret edip lafvuran ( Satasan )
    Bende,
    sizin yorumunuzu firsat bilen ve size destek veren diger hanimlarida kast edip dengesiz ve fessat diye yazdim..
    Amacim kavga etmek degil, haddinizi bildirmekti ama sizin anlayis kapatiseniz eksik oldugundan ve sizin gibilerinin saygisi olmadigindan, “hakaret edip satasip” sonra benden saygi beklemeyin..

  31. emel said

    “cisse ” arzu hanım kankam falan değil tabiki ama özlem hanımın yorumunu okursanız anlarsınız neden yazdığımı.sizin gibi seyirciyim bende ve bu akşam yemekteyize yakışır bi yemek daveti seyrettim ,ev sahipliği gördüm.

  32. jale bolat said

    BENCE ÖZLEM HANIM DAMLA HANIMDAN DAHA MİSAFİR PERVERDİ.UKEWLALIK YAPMADI VE HERŞEYSİNİ ÇOK GÜZEL HAZIRLADI.İKİSİDE BEKERLAR DAMLA HANIMLA FAKAT DAMLA HANIM SAYGISIZDI ÖZLEM HANIM SAYGILIYDI VE SOFRASINI MÜKEMEL VE HARİKA HAZIRLADI BENCE.AM BENİM FAVORİM ARZU HANIM.

  33. özgül ulutaş said

    GÖKSU..amaç belli lütfen susssss.bu insan reeldeki stresini sanalda atıyor bellikii…cevap verme lütfen yoksa uzayıp gidecek eminimki yana yakıla cevap bekliyorlardırr.o fırsatı vermeyelim lütfen…Biz yapmamamız gerekeni yani yorumlarımızı yapalım her ne kadar bu konuda azar işitsekte:)))))))))

  34. GökSu said

    Haklisiniz Özgül hanim, size saygim sonsuz..
    Sustum

  35. arkadaşlar hepinize çok teşşekkür ediyorum yorumlarınız için siz ve bütün halkımız seyrediyor tabiki fikirlerinizi beyan edeceksinizsaygı duyuyorum ama lütfen kendi aranız da kırıcı olmayın bu yarışmanın sonunda özlem hanım da bende birinci olsam hiç farketmez allah hak edene nasip etcektir ben kaybetsemde hiç üzülmem çünkü çok iyi bir dost edindim buda hiç bişeye değişilmez bana göre özlem arkadaşımı çok seviyorum bu arada emel hanım sizide çok tanımak isterdim benim için söylediğiniz sözler çok güzel beni tutan tutmayan herkezi öpüyorum

  36. ayşe said

    özlem hanım da şeker bi bayan ama biraz agresif bence ve kendi günündede çok sinirli duruyodu bugün arzu hanımı seyrettim gerçekten misafirperver bir türk kadınını temsil etti onu kutluyorum ve çok sevdim çok güler yüzlü ve çok becerikli bence şu ana kadar en iyisi oydu bence asil insan her haliyle belli olur müthişsin bence oylarımız sana

  37. emine said

    süper bir masa süper yemekler güzel bi servis ve güleryüz daha ne olsun kutluyorum seni arzu 1. sensin özlem senide çok seviyoruz

  38. ayça said

    ya siz safmısınız izlemiyomusunuz yarışmayı sizce özlem hanım arzu hanım için böyle bir şey yazarmı hepsi için yazar ama arzu hanım için yazmaz bence burdaki yorumu yapan gerçek özlem uçar değil onun çakması:)))

  39. ayça said

    emel hanım lafım size:)

  40. cagan_ada said

    bu yarışmadaki favorim Özlem ve Arzu hanım,ikisi çok mütevazi,saygılı,hanımefendi yarışmacılar diğerleri fasa fiso özellikle Damla ve Ahmet Bey…umarım hak eden kazanır

  41. belma said

    sen bana haddimi bildirecek kapasitede bir insan değilsin,sen benim anlayış kapasitemi yargılama yeteneğine de sahip değilsin. sen hiç kimseye burada dengesiz diyemezsin. dengesizliği kendinde ara.ben ancak takdir ettiğime güzel sözler söylerim. sizin gibilere değil.
    bana elma diye hitap eden terbiyesize de cevabını verdim zaten.bana ilk sataşan o yorumcuydu ve cevabını da aldı. aynı şekilde size de cevabımı misliyle veririm. sakın bir daha tanımadığın kimselere dengesiz falan diye hitapda bulunma tamam mı canım…

  42. Aylin said

    Dostum arkadaşım başarılar…Seni seviyorum minik kuşum benim….

  43. gerçek özlem uçar benim said

    MERHABA ARKADAŞLAR HERKESE YORUMLARI İÇİN TŞK EDERİM AYRICA BU KADAR İLGİLİ BİR İZLEYİCİ OLDUĞUNUZ İÇİNDE YUKARIDA BENİM ADIM KULLANILARAK DİĞER YARIŞMACI ARKADAŞLARA LAF ATILMIŞ LÜTFEN BÖYLE ŞEYLERE İNANMAYIN BENİM O YARIŞMADA EN ÇOK SEVDİĞİM KİŞİ ARZU HANIMDIR VE ROPÖRTAJLARIMDA BELİRTTİĞİM GİBİ ORADA TEK OYNAMAYAN KİŞİ ARZUDUR ARZUYU ÇOK SEVİYORUM VE BU YARIŞMA BİTTİKDEN SONRADA KENDİSİYLE ÖMÜR BOYU ARKADAŞ KALACAĞIZ EĞER BİRİNCİ ARZU OLURSA BUNDANDA GURUR DUYARIM HİÇ ÜZÜLMEM ALLAH KİME NASİP ETTİYSE O KAZANACAK HERKESE SAYGILAR SEVGİLER.

  44. Özlem BİRİNCİSİN ya başkası olamazzz.

  45. GökSu said

    Davranislarinizla sizi daha cok sevdigimden ve menünüzü arzu haniminkinden daha cok begendigimden dolayi,
    gönül birincim sizsiniz..
    Bol Sanslar özlem hanim

  46. emel said

    AYÇA hanıma özlem hanımmıydı yazan değilmiydi bilemem ben yapılan yoruma cevap yazdım sadece.ama seyrettiğim kadarıyla özlem hanımda agresif biraz.yarışmayı bir bütün olarak düşündüğümüzde hanımefendiliği,kibarlığı,yemekleri,misafirperverliğiyle arzu hanım bizim gözlerimize yarışmacıların midelerine bayram ettirdi.olması gerekende buydu zaten .arzu hanım teşekkürler bende sizle tanışmayı çok isterdim.Başarılar dilerim

  47. özge said

    slm arkadaşlar arzu hanım siz harika bir bayansınız.çok güzel kibar alımlı ve becerikli..TAM BİR TÜRK KADINI..sizi kutluyorum cangönülden..sizi zevkle izledim arzu ablacım:)

  48. GökSu said

    Sizin dobraliginizi + cana yakinliginizi ve susma gerektigi yerde susup, cvp verme gerektigi yerde cvp vermenizi begenerek cok tatli bir hanim oldugunuzu
    ayrica
    Tatlinizi arzu hanim gibi hazir pk alip yapmadiginizdan ve yemekleriniz super oldugundan dolayi sizi tebrik ederim..

  49. GökSu said

    Özlem Hanimmm cok ama cokkk sevindimm :) 1.lik sizin hakkinizdi.
    Tüm kalbimle Tebrik ederim, güle güle harcayin.
    Sizi ve oglunuzu öpüyorum..
    Hersey gönlünüzce olsun, superdiniz :)

  50. özgül ulutaş said

    ÖZLAM HANIM ilk önce tebrik ediyorum sizi ya siz yada arzu hanımdı kazanması gereken gerek yemeklerinizle gereksede misafir ağırlama kültürünüzle…AMA final akşamı yani bu akşam izledim dikkatle izledim tüm yarışmacılarıı..Özellikle söylemk isteğim şeylar var bakınız DAMLA hanımın bu yarışmada ne kadar tepki topladığını halka ne kadar itici geldiğini işe yaramaz bir bayan ne işi varki bu yarışmada hakaereta varan yazılar okuduk ..bende aynı şeyleri yazmıştım, hakaret aslaa ama neden bu yarışmaya girme gereği duduki diye sordum kendime ve sizlere…ARZU ve ÖZLEM hanım..sizlere soruyorum.gerek varmıydı 21 yaşındaki genç bir kızı 10 ytl için milyonların karşısında harcamaya rencide etmeye küçük düşürmeye guruunu inciltmeye hiç düşünüzmüki DAMLA hanımında bir ailesi var sosyal çevresi var arkadaşları var ..hiç düşündünüzmü bahçenizdeki OT yerine koyarken hiç düşündünüzmü müzeye koyarkenn DAMLA HANIMIN canlı yayında ne duruma düştüğünü sizinde evlatlarınız vardı pekii tersini düşündünüzmüü..o kadar çok üzüldümki DAMLA HANIM için sizin hakaretlerinize cevap vermemesi DAMLA HANIMI her ne kadar yarışmanın başında desteklemesemde sizin bu hakaretvari sözleriniz damla HANIMA OLAN tavrımı düşüncelerimi tersine çevirdi olumlu yönde..karşınızda hayatı daha yeni tanıyan genç bir kız vardı yazık diğilmiydi ona oynadınız final akşamı DAMLA HANIMI sevmeyenler SMS leri size dönecekti çok akıllıca oynadınız bravoo…ÖZLEM ve ARZU HANIM ALKIŞLAR SİZN İÇİNN İİ OYUN ÇIKARDINIZZZ..

    • 05 hasan said

      bende size helal olsun diyorum çok güzel gözlemlemişsiniz..

  51. büşra said

    özlem hanım hasan beye nasıl dayandınız sizi tebrik ediyorum sürekli size oynadı..

    • 05 hasan said

      ben özlem hanıma oynamdım hiç kimseye oynamadım final kimin kime oynadığını bütün izleyenleri gördü biraz daha dikkat……..

  52. GökSu said

    Özgül hanim,
    ben, otsun ve müzeye konulucak insansin sözlerini arzu hanimin söyledigine eminim ama özlem hanim hakaret etmedi, sadece ahmet beyin agir konusmalarina karsi susmadi..
    Yoksa yaniliyormuyum!!! :S

    Bende Canli yaninda, hakarete varan sözlerden hoslanmadigimi ve arzu hanimada böyle sözleri yakistiramadigimi belirtmek isterim.. +
    Damla haniminda arzu hanima, (affedersiniz acikca yaziyorum)
    neden pi$mi$ kelle gibi SIRITIYORSUN sözünüde $ok olmustum..
    Zaten bu 2 bayan birbirlerinden, yarismanin basindan beri hoslanmamisti..

    Canli yayin,da dün gece hasan bey haric, diger yarismacilar cok gergindi ve gec saatlere kadar sürdügü icin, sadece sevincimden özlem hanimi tebrik etmistim..

  53. derin said

    damlaya okadar yüklenmeye hakkınız yoktu hasta bir kız o yazık biraz olumlu olabilirdiniz.

  54. özgül ulutaş said

    GÖKSU HANIM….pişmiş kelle sözünden önce ÖZLEM HANIMM müzelik türünün son örneği- sözünü kullanmıştırr–ARZU HANIM ise bahçemdeki OT cümlesini kullanmıştır .o kadar dikkatli izledimkii kızın sesi bile çıkması.tarkan bey araya girmeseydi eminimki uzayacaktı..ben yakıştıramadım desteklediğim 2 yarışmacıya bu sözleri-ARZU ve ÖZLEM HANIMA…Neden canlı yayını seçtiler bu hakaretler için inanın merak içindeyim…Sonuç olarak DAMLA HANIMIN üzerinden güzel prim yapıldığına kanaat ettim..Ve DAMLA HANIM için çok üzüldüğümü söyleyebilirim.Henüz21 yaşında 40 yaşındaki insanlarla nasıl aynı ayarda tutabilirdikki onu …arkadaşlar cahillik diye bir olgu var bu olguda DAMLA HANIMIN yaşında çok normal göz ardı etmeyelim bu etkenleride…

  55. emine said

    ya siz ne biçim insansınız kalkıp burdaki eleştiriler yüzünden birbirinize söylemedik laf bırakmadınız bide kalkıp burda arzu hanımla özlem hanımı damlaya söyledikleri yüzünden yargılıyosunuz ilk önce siz kendinize bi bakın o insanların kamera arkasında neler yaşadığını biliyomusunuz bu yinede nasıl bir sabırdırki kalkıp o kızı orda dövmediler hastalık falan bahane düpedüz ukala saygısız ve terbiyesiz bi kız bu ilk önce büyüklere saygı duymasını bilsin ondan sonra karşılık beklesin sizde heralde onun karakterine yakınsınızki ağzınızı tutamıyosunuz siz ilk önce yaptığınız kaba eleştirilerinize dikkat edin kendinizi onların yerine koyun lütfen sabır sabır nereye kadar sözüm damlayı savunanlara…….

  56. özgül hanım ve göksu hanım ilk önce sizlere merhaba demek istiyorum sizleri kişisel olarak tanımıyorum, sizde beni, peki neden sürekli ön yargılı davrandığınızı anlamadım,bakın arkadaşlar 21 yaşındaki bir genç kızdan bahsediyoruz sizlerin yaşlarını bilmiyorum ama bir genç kızın hanımefendi,kibar,saygılı olası taraftarıyım bilmem siz ne düşünürsünüz ama lütfen hasta yakıştırması yapmayalım çünkü bu hastalara hakaret olur,damla hanım çok zeki,kurnazve çok iyi bir oyuncudur biz onunla 1 hafta boyunca gece gündüz beraberdik o yüzden çok iyi tanıdık kendisi bir ajansa kayıtlı olduğunu ve tekliflerin gelmesini istediğini dile getirdi ve özlem,hasanve bana çok saygısız davrandı,kamera arkalarında hakarete varan şeyler işittik ve ahmat beyle birlik olup bizi çok rencide ettiler ve bizi çileden çıkardılar ,size soruyorum bir genç kıza yakışırmı yaşça büyük insanlara bu şekilde davranmak,yaşı kaç olursa olsun hepimiz genç olduk ama hiç birzaman böyle genç olmadık yinede sizin düşüncelerinizdir saygı duyuyorum bu arada özlemimi kutluyorum ve onu çooook öpüyorum haketti aldı canım benimmmm.hepinize selamlar arkadaşlar kendimnize iyi bakın allaha emanet olun saygılar…

  57. pardon yanlış anlaşılmasın damla hanım,özleme,bana,hasan beye kaba davrandı zaten tv dede gördünüz aslında yazdığım yazıda farklı algılanabilir

  58. GökSu said

    Beni aydinlattiginiz icin Te$ekkür özgül hanim..

    Bir baska bayan yorumcuyada burdan rica ediyorum!!!
    Bir yarisma icin yorumculara KIRICI olmayalim,
    herkes kendi fikrini, nasil uygun görüyorsa yarismadaki adaylara yazabilir..

  59. GökSu said

    Saglicakla kalin,Dostca kalin
    Yarisma bitmistir..

  60. GökSu said

    Düzeltme yapiyorum,
    fikirlerini yarismacilari asaglamadan, hakaret etmeden yazabilir diye belirtmek istemistim.. Hoscakalin

  61. GökSu said

    Arzu hanim, ben size sadece o sözü kibar bir bayansiniz diye yakistiramadim, ama bu deyimle, amacim sizi ne asaglamakti, nede kirmak.. Ön yargida´da bulunmuyor, sadece Tv de gördüklerimi yansitiyorum.. Bakin Damla hanimin size söyledigi sözüde ifade etmis $ok oldugumu belirtmistim.Tek tatafli degilim ve olmadimda..

    Bu yarismayi hosuma gittigi icin seyrediyor ama ciddiye almiyorum + bu platformda´da yarismacilar hakkinda yorum yapabilmemiz icin fikirlerimi “gördüklerimi” beyan ediyorum..
    “Yakistiramadim” sözümle sizi kirdiysam,
    kücügünüz olarak özür dilerim..
    Hoscakalin

  62. gülaygül said

    tabiiki bne yine kaçırdım sonucu ama anladıığım kadar özlem hanım siz kazandınız. tebrikler, arzu hanım ve siz haketmiştiniz,onuda kutluyorum kalitesinden ötürü,,, görüşecekmişsiniz ne güzel ikinizide öpüyorum…

  63. gerçek özlem uçar benim said

    biz bu sözler için neden canlı yayını seçtiğimizi söyleyim bizde sizlerle birlikde izledik damlanın yemek pişiriken bizim için neler söylediğini ropörtajlarını sizinle birlikte dinledik ondan önce bizde bilmiyoduk kamera arkasında bizim hakkımız da söylediği sözleri siz o çekimlerde değildiniz ve canlı yayın öncesi neler yaşadığmızı bilmiyodunuz onun için boş yorumlar yapmakdan vazgeçin evet tarkan bey bizi sustırmasaydı daha kötü şeyler söylicektik bizi hayvan yerine koyan bir insana az bile söyledik…

  64. gerçek özlem uçar benim said

    ÖZGÜL ULUTAŞ SİZE SÖYLÜYORUM 21 YAŞINDA BİR GENÇ KIZIN KENDİNDEN 15 YADA 20 YAŞ BÜYÜK BİRİLERİNE GEREK DAVRANIŞLARIYLA GEREKSE SÖZLERİYLE SAYGISIZCA DAVRANIŞLARI NORMALMİYDİ İNAN BANA ORADA SENİN ANNEN YADA ABLAN YARIŞSAYDI VE DAMLA ONLARI HAYVAN YERİNE KOYSAYDI SEN O CANLI YAYINA GELİR DAMLAYI DÖVERDİN ONUN İÇİN BOŞ BOŞ YORUMLAR YAPMA… VE AYRICA BENİ VE ARZUYU DESTEKLEYEN HERKESE ÇOK TŞK EDİYORUM İYİ GÖZLEMCİ İZLEYİCİ ARKADAŞLARIMI BURADAN ÖPÜYORUM…

  65. gerçek özlem uçar benim said

    GÖKSUCUĞU ÇOK TŞK EDRİM BÜŞRACIĞIM SENİDE ÖPÜYORUM

  66. gerçek özlem uçar benim said

    SİZİN KARŞINIZADA AHMET BEY GİBİ 5 GÜN BOYYUNCA YEMEĞİNİZE HAKARET EDEN BİRİ ÇIKSAYDI SİZ BENDEN BETER AGRASİF VE SİNİRLİ OLURDUNUZ DAMLANIN ÇORBASINDAN VE SUNUMUNDAN SONRA 5 GÜN BENİM ÜZERİME OYNAMASI BENİM PSİKOLOJİMİ BOZDU VE AHMET BEY DUA ETSİNKİ ORDA ONU BİR TEMİZ DÖVMEDİM:)

  67. jale bolat said

    TEBRİK EDİYORUM VE HAYIRLI GÜNLERDE KULLANIN ÖZLEM HANIM.İLK YA YORUMUMDA FAVAORİM ARZU HANIM DEDİM BEN AMA ÖZLEM HANIMIDA ÇOK BEYENDİĞİMİ 2 OLARAKDA ONUDA TUTUĞUMU BİLMESİNİ İSTERRİM.BEN BURDA SADECE İKİNİZ TUTUM BU YEMEK YARIŞMASIN DA.

  68. özgül ulutaş said

    ARZU HANIMIN SAYFASINI OKURSANIZ ANLARDINIZ..ARZU HANIMDA BANA TEPKİ GÖSTERMİŞ AMA SİZİN HİTAP ŞEKLİNİZLE DİĞİL..ARZU HANIMA YAZDIKTAN SONRA SİZİN SAYFANIZA GİRDİM AYNI ŞEYLERİ YAZMAK İÇİN BANA KARŞI YORUMUNUZU OKUYUNCA VAZGEÇTİM..KEŞKE SİZDE DAHA SAKİN BİR USLUPLA CVP YAZSAYDINIZ BANA ..AZARLAR GİBİ DİĞİL…TŞK

  69. Canan said

    En ilgiyle ve severek izlediğim Yemekteyiz bölümleri 33. haftanınkiler oldu. Yarışmayı kazanmak aslında Arzu hanımın hakkıydı. Ancak gruptaki sorunlu ve oyuncu kişi Damla Hanım’ın kıskançlığı ile Ahmet Bey isimli bir başka oyuncu kişiliğin kıskançlıkları birleşince kendisine hak ettiği puan verilmedi.
    Özlem Hanım da belli ki tuttuğunu koparan güçlü bir hanım. Ahmet Beyin yaptığı terbiyesizlikler karşısında hiç boynunu bükmedi, terbiyesizleşmeden ama ezilmeden kendini savundu. Oyuncuların oyunları da yüzlerine vuruldu.

  70. hüzün seli said

    özlem ve arzu hanımmm çok tatlıydınız ve tam bır hanımefendı..hep sevıyelıydınız sadece ve sadece suna yorum getırmek ıstıyorum..damla hanım gunde 18 saat uyuyomuş uyuyabılır ısterse 24 saat uyusun buna kızılır mı yada uyuduğu ıçın onu ot yerıne koymak ne kadar doğru ha sunuda söylım ekran arkasında ne olduğunu bılemedığımız ıçın görduğumuze yorum yapıyoruz tekrar söyluyorum ıkınızıde çok sevdım allah yardımcınız olsun

  71. buse said

    özlem hanım asıl siz dua edinde ahmet bey size orda tahmin bile edemiyeceğiniz şeyler yapmadı…kocanızın sizden neden ayrıldığını çok iyi anladık…eski kocanız şiddet göstermeyen,nazik ve zarih bi BAYANI tercih etmiş olmalı… ayrıca yarışma boyunca arzu hanım sizin,sizde arzu hanımın köpeği oldunuz bunu ancak aptal olan kişi anlamaz..eğer hayatınızı yeniden kurmak istiyorsanız tavsiyem (kaba olmak hiç bir bayana yakışmaz)…eski kocanıza biriktirdiğiniz nefreti neden başka erkeklerden çıkartıyosunuz…ve bana göre ahmet,mehmet sorun değil asıl sorun sizsiniz!!!zaten psikolojim bozuldu diyosunuz o zmn gidip iyi bir psikoloğa danışmalısınız!!!

  72. Ayça Aksu said

    Bence Özlem Hanım Çok Tatlı Ve İyi
    Hak Eden Kazandı…

RSS feed for comments on this post

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

%d blogcu bunu beğendi: