Kadir Çoban

Yemekteyiz Programında Güneydoğu Anadolumuzun güzel ili Şanlıurfa’dayız.Yemekleri ile ünlü Şanlıurfa ilimizdeki yarışmacılarında yörenin birbirinden güzel yemeklerini bizlere tanıtacağını umuyoruz.
Şanlıurfa bölümünün ilk yarışmacısı Kadir Çoban.

***********************************************************************
Kadir beyin menüsü

  • Mercimek çorbası
  • Bostana Salatası
  • Borani
  • Pilav
  • Peynirli Helva

***********************************************************************

27 Yorum »

  1. ayşegül said

    Yemeklerin lezzetini bilemem ama Kadir beyin servis ve masa düzeni konusunda kendini geliştirmesi gerektiğini düşünüyorum

  2. Alone Holtz said

    hangi şehirde yarışma olursa olsun,
    en güzel yemeğide yapsa…………!
    ister eğitimi yüksek ister eğitimi düşük seviyede olan insanlar olsun bu yarışmada ağzı ile kuş tutsa hakkıyla puan verileceğini veya alacağını unutsun
    biri ekşi diyor biri tuzlu diyor biri bilmem ne diyor ooraya çıkanın karakteri değişiyor anlamak mümkün değil ….!
    aslında yemekten anlayan 3 tane noter bulundurmak lazım onlarda baksın karar versinler
    ama güzel bir komedi oluyor
    bazen gıcık komedi
    bazende hoş komedi

  3. deniz said

    urfalı erkekler kızmıştır herhalde adam gittiği evlerde mutfaga giriyor.erkekler biraz ağırbaşlı vakur olmalı bu ne böyle yalakalık

  4. Adem said

    Ben Americada yasiyorum devamli izliyorum. Ilk gun olmasina ragmen Kadir beyin yemeklerini begendim. Helva haricinde. Bu kadar yarismacilar tarafindan elestirilmesini dogru bulmuyorum. Kadir bey sizi Amerikaya davet ediyorum.

  5. başak said

    asabi duruyor ama değişken bir yapısı var sanırım bide durmadan tek başına halay çekmesi ve türkü söylemesi garip ve komik kendini öyle mi ifade ediyor acaba?

  6. deniz said

    Kadir bey halk kültüründen geleneksel tavırlar içeren samimi taklitsiz bir Urfalı.Urfa gezimde pek çok aynısını gördüm.Bize nasıl görünürse görünsün o kültürün insanından bir kesit.Ben asıl o kültürü temsil için katılıp hiç alakası olmayan bir sofrayı çıkaran -ÇIKARAMAYAN-kişiyi eleştiririm.Sonrada mazlum edasına yatıyor.Bende yedi yıldır öğrenmiş,birde onu n elinden görelim demiştim.Buneya….İnsanlar saatlerce yemek pişmesini bekledi.Bu saygısızlık değilde hadi diyenlermi suçlu.Üç saatte tam hiç bir şey yapılmadı,beş saatte onlar sofradas iken kalanları yapmış.Genede güzeldi dediler.

  7. GökSu said

    Kadir bey, cok konuskan, acik sözlü ve neseli tavriniz olsada size yakistiramadigim!!!
    Ne olursa olsun, aciksaniz bile, bayan yarismacilari, victoria hanimin mutfagina gönderip, kontrol ettirip, selahattin beyi masada yanliz birakarak, bide sizin mutfaga gitmeniz dogru degildi.. Zaten sayenizde selahattin bey masada yanliz kaldi diye mutfaga tesrif etnisti..

  8. Alone Holtz said

    yaw sen esnaf bi adamsın biraz ağır olsana be kardeşim ,

  9. MineUlaganlı said

    Necla Eroğlu herkesin mutfağına girmessem olmaz deyip girer yorum bile yapardı.Ayıp dendiğinde savunucuları veryansın etmişti.Ne olmuş giderse diye.Şimdi ne olduda bu kadar ayıp oldu.

  10. GökSu said

    Necla eroglu hanim üniversite okumus 23 yasinda bir bayan olmasina ragmen kusuruma bakmayin ama medeniyeti ve görgüsü olmayan yüzsüz ve simarik bir bayandi.. Daha cok sey ögrenmesi lazim!!! Sizde gelmis burda kimden bahsediyorsunuz..:)

  11. MineUlaganlı said

    Göksu hanım,nedir bu her yazıya bir cevap, bir yorum?Bunu kendinize işmi edindiniz.Eski yeni her sayfada yarışmacıları bırakmış yorumculara akıl verme,yorumunu yerme sizemi düştü.Kendi yorumunuzu yazın.Polemik ıstemiyoruz.Bu kadar bilmişlikte fazla .

  12. Hakan said

    Mine hanım,ben bu kişi banada ‘öyle değil böyle ‘gibi lüzümsuz akıllar verecek diye yazmıyorum.Yol ağzında oturup her geçene laf atan….. ….. larına benziyor.Yarışmaya yorumu yok yazılanlara yorumu var.Hayret bir şey!!!!Viktoryanın avukatı.

  13. GökSu said

    Sizde farkindaysaniz hep benim yorumlarima cvp veriyor, illa bir mana buluyorsunuz.. Ne o isinize gelmedi, yediremediniz degilmi!!! Burda bilmislik tarsliyan ben degil yorumlarinizla esas sizsiniz + ukalalik yapiyorsunuz + benim yaptigim yorumlar sizi ilgilendirmez + herkes yorum yazmakla hürdür, karisamazsiniz..

  14. GökSu said

    Ben hem dilay hanimin, hemde kadir beyin sayfasinda yorum yapmisken, siz gelmis ukala bir $ekilde, yok efendim böyleydi, $öyleydi, $öyle olmussa ne fark eder, böyle olmussa ne olmus diye + birde gelmis, konumuzu hic ilgilendirmeyen, (mart ayinda olan yarismada), bir yarismaciyi öne sürerek küstahlik yapiyor, basitliginizi belli ediyorsunuz..
    Bunuda burda ifade etmek isterim..

  15. GökSu said

    Kime laf atmisim, uydurmayin rica ederim (Sadece Metin beyin yorumuna ve urfali kardes rumuzlu beyin yorumuna cvp verdim + birde oya hanim bana sahsen yazdigi icin kendisine cvp vermis bulundum!!! Burda Victoria hanimi korumak icinde bulunmuyor, + kimseyede laf yetistirmek icin avukatligini yapmiyorum, siz yazip edince iyisiniz ama ben yazinca nedense kötüyüm!!! Ne serpil hanim, nede Dilay hanima, ne selahattin bey nede kadir beye asaglayici yorumlar yapmadim, siz önce iyi okuyunda kim asagliyici davranmis ona göre yorumlarinizi yapin..
    Mutfaga gitmenizi dogru bulmadim diye yazdigimda, baska bir yarismaciyi öne sürerek, laf vurararak, sazanlik eden mine hanim oldu, ben degil!!! Terbiyesiz olan sizsiniz ki bana yazilan yorumlariniza bakin sonrada ona göre insanlari yargilayin!!!

  16. MineUlaganlı said

    Küstah kelimesini size aynen iade ediyorum.Yorumlarınız kendi doğrusunda kendinizce olsun.Sizin fikirlerinizle uzaktan yakından ilgim yok.Bana sataşmayın.İfadenizden seviyeniz ortada.

  17. GökSu said

    Ben yarismacilara yorum yaparkene, tabiiki sizin gibi sazanlar olursa, haliyle yarismacilara yorum yapamam!!! Ancak yorum yapanlara cvp verebilirim.. + Yarismacilara Yorumlarimi yazmaklada devam edicegim, “sazanlara duyuru” !!! Catlayin. Bu son sözümdür

  18. selami said

    Aman öyle yap,kimseye bulaşmadan kendi kendine yaz.Biz emrin üzere hemen çatlamaya başladık.Bu vesile ile hakiki KİBAR yüzün ortaya çıktı.Maşallah aynı Viktoryanın nazikliği.Sende avrat mı diyorsun.Yok sen avcısın.Demek herkesi sazan yapmak içinmi sataşıyordun.YazarKENE biz çatladığımız için sesimizi duyamazsın kibar KENE….

  19. Mehmet Badıllı said

    Yorumcu arkadaşlar,bir urfalı olarak yazılarınızı tek tek okudum.Evet burası bir anadolu kenti.Büyük şehirden farklı özgün bir kültür.Bizim yemeklerimiz el mahareti ister.Makina kaşık bıçakla yapılmayacak kadar uğraştırıcıdır.Fırıncımızdan,köftemize,lahmacuna,kebab kadar çoğu yemegimiz elle yapılıp elle yenir.Görgüsüzlüğümüzden değil tercihimiz böyledir.Sulu olmadıkca kuru yemekleri çoğu evde elle servis yapabilmekteyiz.Bizim ellerimizle yemeklerimiz yapıldığı için el temizliğine önem veririz.Yer sofrası kültürümüzde vardır.Masa düzenine geçsek bile sırasında yerde yemeği severiz.Gelen konuklarımızda tercih eder bizle oturur.Sizler gibi aman budane demeyiz.Bizler Kadir bey gibi özgün şivemizle konuşup espiriler yapmayı çoşmayı çok severiz.Gerekirse sizler gibide konuşuruz ama şivemiz tercihimizdir.Selahattin abi gibiağır efendimiz de çoktur,Serpil hanım gibi yöresel bacımızda.Kadir abi gibi esnafımız halk adamımız,Dilay gibi okumuş kızlarımız,Viktorya gibi türk yabancı gelinlerimizçoktur.Bizler hepimiz URFALIYIZ.Mozayığın parçalarıyız.Bir bütünüz,renk armonisiyiz.Onun için renkli kişileriz.Donuk,sönük değiliz.Bu yarışma olana kadar sakin mutlu yaşarken bize karıştınız.Şu yazılara bakın,size uymayanı yerden yere vurmuşsunuz.Biz sizlere bize uymayan yönleriniz için aynısını yapıp kınasak,dalga geçsek????Bu kadar mükemmel görüşteydinizde hoşgörünüz nerede?Farklılıklar ayırımcılığı değil çeşitliliği,çeşitlilikler çokluğu oluşturur.Benim gibi tek tip tek model diye farklıyı itelerseniz ÖTEKİLEŞTİRİRSİNİZ.İşte çağın vebası.Birsen hanım dahil tüm arkadaşlar sizler buraya gelmeyin.Burada pideci tırnaklı ekmege on parmak girer.Vs vs….Geç kalan ev sahibine yardım edelimmi diye girer.-KESİNLİKLE ÖYLE OLMUŞTUR-Serpil hnmın,dilayın mutfağınada girdiler.Size göre ayıp olan bizim için görenektir,yakınlıktır.Siz bizi anlayamamışsınız.Buraya turist gelip özellikle taktir edenlerin çoğunluğuna-veya hoşgören-bakarsak biz yanlış yolda değiliz.Sizler Rus diye kaçarken biz Viktorya Hanıma en büyük yakınlığı yedi yıldır gösteriyoruz.Ama sizler dürte deşe gelinle şükür aramızıda açtınız.Buyrun bağrınıza siz basın görelim.Şimdiye kadar kaçını kucakladınız????Yarışma yönetimi ısrarla mutfağa yardıma gidin bitğirin demiş.Hatta Kadir abi artık utanıp,hadi siz gidin diye bayanları göndermiş.Beş buçuk saat yemek beklemişler.Siz ne yapardınız.?Tanıtım amaçlı Kadir abinin ciğerini gecikince yönetim bu senaryo ile sundurmuş.Sözleşme gereği konuşup açıklayamıyorlar.Bilmeden vurun ha vurun.Bir yarışma ile hayatımıza girdiniz laf,söz,çekiş,bunedir ??Taktirinizin şekli buysa gölge etmeyin.Biz huzurlu mutluyduk.Geldiniz kendinize benzettiniz karıştırdınız gittiniz.EVET SERPİLİ,KADİRİ,DİLAYI,SELAHATTİNİ ile Urfa bu..hepsi başımızın tacı.Beğenmeyen gelmesin.Layık olanlar zaten dolum taşım burada.Onlar bize yeter.

  20. Mehmet Badıllı said

    Efendice gelip eleştirisinide efendice yapan,doğruyu bulmamamıza vesile olan konuklarımıza hürmet ve saygılarımızla.Onlar baş tacımızdır.

  21. HÜLYA said

    Bu sazan da yeni modamı çıkmış.İnsana hayvan sıfatı yakıştırmanın nezaketini bir insana-hele bayana-hiç yakışmamış.Burada yarışma yorumu yapılıyor.Ne gerek var bunca polemiğe,hakarete.Özgül hanım sizi daha öncede taktir etmiştim.Şimdi bir kat daha değerinizi anladım.Ölçülü davranışınız örnek olsun.

  22. KADİR said

    Mehmet Badıllı,sizi kutluyorum.Koşulsuz herşeye rağmen sevgi işte bu.beğenmedik çünkü,ama,şayet,fakat ile başlayan şatlara bağlı beğeniyi lütfen sunanlara tam yerinde haklı bir cevap.Biz buyuz böyleyiz.Beğenmiyorsanız gelmeyin memleketimize.BU KADAR.On gündür Ajdarın nane nanesi gibi söyleniyorlar.Doğru söylüyor.onların geleneği göreneği.Sizler beğenincemi meşrulaşacak.Şu argolu,bozuk ifadeli,çemkiren,suçlayan yazıların sahiplerimi değerini belirleyecek.Eksik olsun.Kendilerini düzeltsinler yeter.Allah Urfalılara selametversin.Bu huysuz guruhtanda uzak etsin.Gelinin mutfağına girilmesi düşmanın yurdu işgal edilmesinden korkunç oldu.Ne protokollu milletmişiz meğer.

  23. funda said

    Urfaya fransızlar girince bu kadar şamata kopmamamıştı herhalde.Vika yanlız başına yemek hazırlarken kim sıkıştırdıda yetiştiremedi.Kalan karmaşayı mutfak kalabalığına bağladınız.Kendi hatasına utandı sizler neye bağladınız.Otuz haftadır erkeklerde bile böylesi çıkmadı.Nika hariç.Nika ve Vika.Müstesna…

  24. HÜLYA said

    Funda hanım,espirinize bayıldım.Bir mutfağa girilmesine bu kadar tepkiyi bende anlamamıştım.Sanki düşman işgali veya haneye tecavüz.Hepside yardım edelimmi deyip girdiler halbuki.Yavuz hırsız misali bu.

  25. özgül ulutaş said

    hülya tşk edrim.:)

  26. qecekusu said

    Yorum Yapmayın Urfaya Gelın Gorun Kulturu… Sen Hıc Ac Kalmadın Mı…!

  27. qecekusu said

    Gereksiz Gereksiz Yorum Yapmayın Lütfen…

RSS feed for comments on this post

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

